Naslovnica

Agilni način rada u marketingu

Agile/Scrum

Classroom

Online

Vendor Neutral

Ovaj seminar pruža ključne informacije koje su vam potrebne za uspostavljanje efikasnog i modernog odjela marketinga. Marketing po svojoj definiciji predstavlja točke povezivanja tvrtke sa tržištem, odnosno sa postojećim i potencijalnim klijentima. Kako tržišta postaju sve dinamičnija i potreba za efikasnom komunikacijom s klijentima sve jača, traži se način rada koji bi upravo to omogućio - agilni način rada.

Seminar naglašava interaktivni pristup učenju, gdje se teorija i primjeri iz bogatog predavačevog iskustva spajaju s praktičnim vježbama. Ova metodologija omogućuje polaznicima da primijene naučeno praktički odmah, osiguravajući da znanje ostane s njima dugo nakon završetka seminara.

Što ćete naučiti

Nakon ovog seminara, potpuno ćete razumjeti moderan pristup organizacije rada u marketingu temeljenom na principima agilnosti.

Kome je namijenjeno

Svima onima koji rade u marketingu i oni koji su snažno poslovno povezani s marketingom.

Preduvjeti

Preporučamo pohađanje osnovnog seminara Agilni način rada uz Scrum, Kanban i Lean.

Nastavni plan

Pregledaj
  • Što je agilnost u marketingu i zašto nam je potrebna
  • Autonomija ljudi s posebnim naglaskom na kreativce
  • Zero-distance to customer strategija
  • Upotreba rane povratne informacije s primjerima iz content marketinga
  • Privremeni agilni timovi za ključne kampanje u marketingu
  • Agilna organizacija evenata
  • Upotreba Kanban metode za timove marketinških stručnjaka
  • Marketinški stručnjaci kao dijeljeni eksperti unutar organizacije
  • Agilnost u marketingu na socijalnim mrežama
  • Informacijski radijatori