Ovaj seminar pruža ključne informacije koje su vam potrebne za uspostavljanje efikasnog i modernog odjela marketinga. Marketing po svojoj definiciji predstavlja točke povezivanja tvrtke sa tržištem, odnosno sa postojećim i potencijalnim klijentima. Kako tržišta postaju sve dinamičnija i potreba za efikasnom komunikacijom s klijentima sve jača, traži se način rada koji bi upravo to omogućio - agilni način rada.
Seminar naglašava interaktivni pristup učenju, gdje se teorija i primjeri iz bogatog predavačevog iskustva spajaju s praktičnim vježbama. Ova metodologija omogućuje polaznicima da primijene naučeno praktički odmah, osiguravajući da znanje ostane s njima dugo nakon završetka seminara.
Što ćete naučiti
Kome je namijenjeno
Svima onima koji rade u marketingu i oni koji su snažno poslovno povezani s marketingom.
Preduvjeti
Nastavni plan
Pregledaj
- Što je agilnost u marketingu i zašto nam je potrebna
- Autonomija ljudi s posebnim naglaskom na kreativce
- Zero-distance to customer strategija
- Upotreba rane povratne informacije s primjerima iz content marketinga
- Privremeni agilni timovi za ključne kampanje u marketingu
- Agilna organizacija evenata
- Upotreba Kanban metode za timove marketinških stručnjaka
- Marketinški stručnjaci kao dijeljeni eksperti unutar organizacije
- Agilnost u marketingu na socijalnim mrežama
- Informacijski radijatori