Naslovnica

Visoko učilište Algebra pokreće preddiplomski i diplomski studij digitalnog marketinga, prvi u ovom dijelu Europe

Prepoznajući sve veću ulogu digitalnih tehnologija u marketinškim aktivnostima organizacija te jasne naznake porasta potreba za kvalificiranim stručnjacima toga profila, Visoko učilište Algebra, prvo u ovom dijelu Europe, pokreće novi preddiplomski i diplomski studij u kojima je fokus upravo na vještinama koje se na tržištu rada sve više traže. Već ove školske godine budući studenti mogu na Visokom učilištu Algebra upisati preddiplomski i diplomski studij digitalnog marketinga. Nakon sedam upisanih generacija studenata računarstva, Visoko učilište Algebra ponudom novih studija u društvenim znanostima proširuje područja svojeg obrazovnog djelovanja.

FacebookPost

Visoko učilište Algebra od ove jeseni uvodi dva studija digitalnog marketinga – stručni preddiplomski (trogodišnji) i specijalistički diplomski (dvogodišnji) – a budući studenti mogu već od danas izraziti svoj interes za preddiplomskim studijem putem portala "Postani student" te si rezervirati mjesto za upis. Područje digitalnog marketinga izuzetno je atraktivno i dinamično te je većinu današnjeg poslovanja gotovo nemoguće obavljati bez posezanja za metodama i tehnikama koje se uče u sklopu ovih dvaju studija, neovisno o tome u kojoj vrsti organizacije, tvrtke ili institucije će budući završeni student raditi.

Prepoznajući sve značajniju ulogu digitalnog marketinga u svim vrstama komunikacije, Visoko učilište Algebra odlučilo je, prvo u ovom dijelu Europe, uvesti stručni preddiplomski i stručni diplomski studij koji će pojedince u potpunosti osposobiti za rad u takvom okruženju te ih naučiti odgovarajućim vještinama koje su danas među najtraženijima na tržištu rada, kako u Hrvatskoj tako i u Europskoj uniji i svijetu.

Na razvoju novih studijskih programa, osim tima Visokog učilišta Algebra, gotovo dvije godine su radili i brojni stručnjaci za digitalni marketing iz renomiranih hrvatskih tvrtki i marketinških agencija, što je jamstvo da će s ovih studija na tržište rada dolaziti pojedinci koji su odmah sposobni preuzeti radne zadatke i odgovorno ih obavljati uz korištenje suvremenih alata i uz napredno razumijevanje potreba tvrtki u kojima rade kao i očekivanja svojih korisnika. S istim spomenutim agencijama i tvrtkama, njih više od dvadeset, potpisani su ugovori o suradnji i osiguravanju stručne prakse za studente ovih programa.

"Nove studije digitalnog marketinga pokrećemo potaknuti trendovima koji su i više nego očiti: sve je veći pritisak na stručnjake za marketing u svim vrstama organizacija da svoju komunikaciju prilagode onome što suvremeni potrošači i općenito javnost očekuju, a digitalne tržišne komunikacije danas uvelike utječu na to kako se pojedina institucija, organizacija, tvrtka ili proizvod doživljavaju u javnosti", naglasio je mr. sc. Mislav Balković, dekan Visokog učilišta Algebra. "Novi studijski programi pažljivo su odabrana kombinacija marketinških i tehnoloških znanja s ciljem stjecanja konkretnih vještina s kojima će pojedinci koji diplomiraju na ovim studijima biti konkurentni na tržištu rada. Voditelji marketinga u današnjem su svijetu uvijek među čelnim ljudima svake organizacije, na menadžerskim pozicijama, te obavljaju za uspjeh tih organizacija ključne poslove", naglasio je Balković.

"Vođeni podacima koje je baš nedavno objavila analitička tvrtka IDC, uistinu smo uvjereni da se marketinška struka iz temelja mijenja zahvaljujući upravo digitalnim tehnologijama – i da našim budućim studentima možemo pružiti prava znanja za ono što ih uskoro očekuje odluče li se za ovu karijeru. Primjerice, IDC kaže kako će već tijekom 2015. svaka treća organizacija koja se bavi marketingom digitalnim kanalima 'ciljati' cjelokupnu populaciju, neovisno o dobi. Također, IDC kaže kako će do 2017. godine, dakle do trenutka kada će naša prva generacija studenata ovog studija biti na svojoj finalnoj studijskoj godini, četvrtina direktora marketinga i direktora informatike imati zajedničke ciljeve što se primjene marketinških komunikacija tiče. Kako će proračuni za marketing u institucijama i tvrtkama rasti, tako će se na pozicijama voditelja marketinga i zapošljavati samo stručni i kvalitetno osposobljeni pojedinci, poželjno oni koji su već tijekom svojeg obrazovanja stekli odgovarajuće stručne certifikate i nužna tehnološka znanja", naglasio je Hrvoje Balen, predsjednik Upravnog vijeća Visokog učilišta Algebra.

Stručni preddiplomski studij "Digitalni marketing" konkretan je odgovor na potrebe poslodavaca (u Hrvatskoj i EU) u području digitalnog marketinga i marketinga općenito. Tijekom razvoja studijskog programa osnovno polazište za svaki kolegij bilo je primjenjivost znanja i vještina u praksi odmah po završetku studiranja kako bi samo uvođenje u posao i upoznavanje s radnim mjestom bilo što kraće.

"Studijski program obuhvaća 30 kolegija i dva obvezna praktična projekta u suradnji s poslodavcima koji omogućuju praksu našim studentima. To uključuje i projekt koji je ujedno i završni rad. Spektar područja koja pokriva nastavni program obuhvaća znanja iz, ako to tako možemo nazvati, klasičnog, temeljnog marketinga, zatim digitalnih komunikacija, podatkovne znanosti (data science), digitalnog poslovanja, vođenja digitalnih projekata, ali i razvoja internetskih aplikacija ili primjerice statistike", rekao je o ovom programu Tomislav Krištof, voditelj preddiplomskog stručnog studija digitalnog marketinga.

Iz perspektive aktualnih alata u digitalnom marketingu, studenti će ovladati komunikacijom na društvenim mrežama poput Facebooka, Twittera, LinkedIna, YouTubea. Na visokoj razini znanja bit će spremni koristiti se analitičkim online sustavima i sustavima za plasiranje oglasa na praktičnoj i ekspertnoj razini, poput Google Analyticsa i Google AdWordsa. Nadalje, studenti će s primjerenim intenzitetom proći kroz sve praktične procese poput razvoja internetskih aplikacija, razvoja i organizacije multimedijskih i tekstualnih sadržaja, vođenja digitalnih projekata i e-poslovanja.

Nastava se izvodi u trajanju od 6 semestara ili 3 godine, a studij se boduje s 180 ECTS bodova. Po završetku studiranja studenti stječu naziv "Stručni prvostupnik digitalnog marketinga" koji odgovara stupnju Baccalaureus. Kratica stručnog naziva je bacc.dig.mark. (engl. Bachleor of Digital Marketing).

Specijalistički diplomski stručni studij "Digitalni marketing" nudi znanja, vještine i kompetencije za analitičku i stratešku razinu digitalnog marketinga (u odnosu na operativnu i taktičku razinu preddiplomskog stručnog studija "Digitalni marketing"). Znanja, kompetencije i vještine koje studenti specijalističkog diplomskog stručnog studija "Digitalni marketing" stječu imaju dualni karakter (s obzirom na sintagmu digitalni marketing) te se odnose na poslovne primjene u digitalnom marketingu te integriranje, analizu i interpretiranje marketinških podataka u digitalnom obliku.

Kroz 4 semestra trajanja diplomskog studija student upisuje ukupno 17 kolegija čijim uspješnim polaganjem, nakon obrane diplomskog rada stječe 120 ECTS bodova i naziv "Stručni/a specijalist/specijalistica digitalnog marketinga" koji odgovara stupnju Professional Master (engl. Professional Master of digital marketing).

"Pri dizajniranju nastavnog plana analizirane su sadašnje i buduće potrebe poslodavaca u Hrvatskoj i Europskoj uniji te postoji čitav niz radnih mjesta za koje su osposobljeni diplomanti specijalističkog diplomskog stručnog studija 'Digitalni marketing': od specijalista za strateški digitalni marketing ili specijalista za analizu društvenih mreža ili pak specijalista za digitalno upravljanje brandom do specijalista za integraciju digitalnih podataka ili pak specijalista za vizualizaciju podataka", naglasio je dr. sc. Robert Kopal, prodekan za istraživanje i razvoj u Visokom učilištu Algebra te voditelj specijalističkog stručnog diplomskog studija "Digitalni marketing".

Više informacija o novim studijskim programima zainteresirani mogu već danas pronaći na www.digitalni.marketing i www.racunarstvo.hr.

Zašto je Algebra siguran izbor za vašu budućnost?

Vjetar u
leđa

Kod nas ćete naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo vam tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti vas metom poslodavaca.

Moderna metodologija

Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.

Kvaliteta bez premca

Ponosni smo na brojna priznanja i status najboljeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da vaša budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.

Newsletter

Želiš biti u toku sa svim novostima vezanim uz fakultet? Prijavi se na naš newsletter.