Pokrenite vlastitu digitalnu transformaciju i steknite znanja i vještine potrebne za razvoj poslovanja ili napredovanje u karijeri. Prijavite se na besplatne radionice koju vam omogućuju Google Hrvatska i Algebra!
Ove radionice dio su inicijative Grow Croatia with Google koja pomaže lokalnim tvrtkama i osobama da postanu jači, otporniji te im omogućuje brži razvoj upotrebom tehnologije, alata, edukacije i vrijednih savjeta.
Po čemu je ova inicijativa posebna
Od 2017. godine, kroz razne aktivnosti, Google je pomogao tisućama Hrvata razviti posao i karijeru te pronaći posao. Jedna od tih aktivnosti, u suradnji s Algebrom, donedavno je bila i Digitalna garaža koja je uspješno upoznala s digitalnim alatima više desetaka tisuća ljudi.
Grow Croatia with Google danas je tu da potpomogne snažniji razvoj zemlje pomoću tehnologije, uz niz alata, edukacija, savjeta i važnih partnerstva za podršku poduzetnicima, radnicima i osobama koje traže posao.
Kome je namijenjena?
Gotovo svima. Točnije, od studenata koji žele prije izlaska na tržište rada biti upoznati s aktualnim marketinškim znanjima i digitalnim alatima do zaposlenika i poslodavaca. Njima će ove radionice poslužiti za razvoj karijere, upoznavanje s globalnim trendovima odnosno podići razinu njihovog poslovanja, konkurentnosti i približiti ih vlastitoj digitalnoj transformaciji.
Kako mogu sudjelovati?
Trenutno su vam na raspolaganju 6 radionica iz područja digitalnog marketinga i vještina. Radionica u trajanju od 180 minuta, odnosno 4 školska sata, uglavnom se ponavlja na mjesečnoj bazi. Radionice ne ovise sadržajno jedna o drugoj. Prijaviti se možete na jednu, dvije… ili sve. Upoznajte njihov sadržaj, odaberite željene radionice, prijavite se i na mail vam stižu upute kako im pristupiti.
Od koga ću učiti?
Za vas smo okupili vodeće domaće stručnjake iz područja marketinga i upravljanja digitalnim alatima. Na ovim interaktivnim radionicama upijajte njihova znanja, saznajte primjere iz prakse, upitajte ih za savjet i inspirirajte se za vlastiti digitalni korak. Uostalom upoznajte naše ‘digitizere’ sami..
Radionice
Uvod u digitalni marketing
Naučite koje su osnovne razlike između tradicionalnog i digitalnog marketinga, te prednosti digitalnog marketinga. Upoznajte etape pripreme i provedbe digitalne marketinške komunikacije, komunikacijske kanale i pozicije komunikacijskih kanala u prodajnom tijeku. Ponudit ćemo vam i pregled alata, servisa i procesa u pripremi i provedbi digitalne marketinške komunikacije.
Web stranica kao temelj digitalnog marketinga; Korisnici i ciljna skupina
Saznajte kako definirati ciljeve web stranica i zašto je to bitno. Koju marketinšku strategiju odabrati za postizanje određenih poslovnih ciljeva. Kroz primjere iz prakse objasnit ćemo vam pojedine grupe ciljeva i moguće strategije za postizanje ciljeva. Tko su korisnici web stranica i zašto je to važno.
Uvod u SEO – optimizacija web stranica i Google My Business
Otkrijte što znači SEO (optimizacija web stranica) i kako početi primjenjivati naučene tehnike. Naučit ćemo osnovna pravila pisanja za web, osnovne tehnike onsite i offsite optimizacije te ćemo se upoznati sa Search Console aplikacijom,Google My Business besplatan je i jednostavan alat koji tvrtkama i organizacijama omogućuje upravljanje online prisutnošću na Googleu, uključujući Pretraživanje i Karte.
Upoznajte se kako se kvalitetno oglašavati na internetu pomoću Google Ads programa uz najveći povrat investicije i kako odabrati najbolju strategiju. Naučit ćemo razlikovati osnovne tipove kampanja (pretraživačke, prikazivačke) te se upoznati s osnovnim metrikama u digitalnom oglašavanju.
Otkrijte što sve možemo mjeriti pomoću Google Analyticsa i kao dobivene rezultate iskoristiti za optimizaciju kampanja. Kako ispravno postaviti Google Analytics kod za praćenje, definirati ciljeve web stranice u Google Analyticsima te koji su osnovni izvještaji koji nam pokazuju tko su naši posjetitelji, kako su nas pronašli, što rade na našem webu i koliko su nam vrijedni.
Naučite kako proširiti poslovanje na globalnoj razini i početi prodavati korisnicima u inozemstvu. Market Finder, Googleov je alat koji predlaže najbolja strana tržišta za izvozne aktivnosti. Alat daje pregled o detaljima pojedinih tržišta kao na primjer najpopularnije načine plaćanja u pojedinoj zemlji, konkurentnosti zemlje, koliko poreza na pojedinom tržištu morate platiti i još drugih korisnih detalja.
Od 2006. godine aktivno se bavi online sferom. Interes za online procese razvijala je pisanjem blogova i kolumna za razne portale. Ekspanzijom društvenih mreža počele se aktivno baviti community managmentom. Prvo iskustvo u community managmentu i e-commerceu stekla sam u tvrtki Ulix d.o.o. specijaliziranoj za online prodaju aviokarata za brendove Aviokarte.hr (Hrvatska) Aviokarte.org (Srbija) i Letalske.si (Slovenija). Kroz dvije godine radila je na razvoju marketinške strategije, SEO optimizaciji, povezivanju sa ERP sustavima, online oglašavanju i omni channel sustavu. 2013. godine svoja znanja i iskustva prenosi u Hrvatski Telekom, gdje radi i danas, i to na poboljšanju procesa, sustava, korisničkog iskustva, te razvoju online marketinške strategije za webshop Hrvatskog Telekoma s ciljem ispunjavanja prodajnih ciljeva online kanala. Od 2016. godine predaje i na studiju Digitalnog marketinga na Visokom učilištu Algebra.
Krešimir je stručnjak za digitalni marketing s višegodišnjim iskustvom u vođenju online marketinških kampanja. Certificirani je Google partner za Google Ads i Analytics programe. Vlasnik je digitalno marketinške agencije LosWebos čije su glavne djelatnosti izrada i optimizacija web sjedišta za tražilice (SEO), te kreiranje i vođenje marketinških kampanja na društvenim mrežama i Google platformama. Održao je brojne radionice na temu digitalnog marketinga za male i srednje poduzetnike diljem Hrvatske, a od 2017. do 2020. godine bio je voditelj projekta ‘Grow Croatia with Google’. U Algebri je radio 4 godine kao rukovoditelj proizvoda za marketinške programe te je ujedno i stručni mentor predavačkog tima u okviru programa obrazovanja „Specijalist za internetski marketing“ i “Specijalist za internetsko oglašavanje“. Iza sebe ima više od 1000 održanih sati predavanja na temu digitalnog marketinga, više od 40 projekata izrade web sjedišta, (SEO) analiziranih, optimiziranih i vođenih web stranica te 800 Google i Facebook oglasnih kampanja.
Darko Perković stručnjak je na području digitalnog marketinga s više godina iskustva predavanja na Otvorenom učilištu Algebra u Zagrebu. Osim što je predavač, Darko Perković vlasnik je digitalne agencije Targetad koja se bavi digitalnim marketingom i SEO optimizacijom. Uža specijalnost agencije su Google Ads i SEO optimizacija, a svojim klijentima redovito pruža i usluge oglašavanja na društvenim mrežama, pisanja SEO optimiziranih tekstova, web-analitike i izrade web-sjedišta uz marketinško planiranje web-a.
Dino Oreški je u svijetu eCommercea i Digitalnog marketinga već punih šesnaest godina. Svoju karijeru je započeo 2005. godine, kad je bio zadužen najprije za Neckermannov, a potom i Quelleov web shop, u to vrijeme dva najveća web shopa u Hrvatskoj. Nakon godina iskustva raznih digitalnih i eCommerce funkcija u nekoliko industrija, Dino je danas strateg i konzultant za digitalni marketing.
Davor Bjelokapić Algebrin je predavač na programu obrazovanja SIO – Specijalist za internetsko oglašavanje, a krenuo je kao polaznik istog programa, aktivno odradio sve radionice Digitalne garaže i sam se okušao u otvaranju svoje vlastite firme Encoremedia. Davorova firma je agencija za digitalni marketing s fokusom na razvoj i jačanje digitalne prisutnosti na Internetu. Nudi usluge koje su namijenjene malim i srednjim poduzetnicima koji žele veću zastupljenost u digitalnom svijetu. Specijaliziran je za Google Ads oglašavanje, Facebook i Instagram marketing te izradu web stranica i web trgovina. Uz agenciju, stalno je zaposlen u firmi Agramservis kao prodajni specijalist.
Marko Hrnjak certificirani je regionalni Google Trainer i Chief marketing technologist agencije Interart Media. Ujedno je i voditelj kompletnih projekata internetske marketinške komunikacije – od online oglašavanja, produkcije internetskih stranica do analize uspješnosti komunikacijskih kanala. Algebrin je predavač od 2007. godine na kojoj održava predavanja iz domene digitalnih marketinških komunikacija, s naglaskom na marketinško planiranje, oglašavanje i analitiku. U gotovo 15 godina suradnje s Algebrom održao je više od 1000 seminara i radionica za preko 10000 polaznika. U dosadašnjoj karijeri odgovorno stoji iza brojnih uspješnih nastupa na društvenim mrežama, internetskom oglašavanju, analitici te vođenju web projekata tvrtki poput Algebre, portala MojPosao, Spana, agencija Bruketa&Žinić, Interart Media i mnogih drugih.
Kod nas ćete naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo vam tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti vas metom poslodavaca.
Moderna metodologija
Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.
Kvaliteta bez premca
Ponosni smo na brojna priznanja i status najboljeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da vaša budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.
Newsletter
Želiš biti u toku sa svim novostima vezanim uz fakultet? Prijavi se na naš newsletter.