Crowdfunding kampanje za poduzetnike
- 20 godina s vama
- 500 predavača i suradnika
- 15.000 polaznika godišnje
- 300.000 održanih edukacija
Crowdfunding je način financiranja projekta ili poslovnih ideja prikupljanjem malih novčanih iznosa od velikog broja ljudi.
KADA: Crowfunding radionica podijeljena je u četiri radionička termina u dane: 26. 9., 27. 9., 3. 10. i 4. 10. 2019.
GDJE: Algebra LAB, Gradišćanska 24, Zagreb
Otvoreno za javnost, uz prijavu
Prikupljanje sredstava crowdfunding metodom vrši se najčešće online jer je to najlakši način za dosezanje velikog broja potencijalnih investitora.
2015. godine crowdfunding platforme prikupile su preko 34 milijarde američkih dolara što je svakako potvrda uspješnosti ove metode.
Iako postoji više tisuća crowfunding platformi, njihov je koncept vrlo sličan: korisnik izrađuje svoj profil i pomoću različitih internetskih alata predstavlja svoju ideju uobličenu u projekt, trudeći se da to učini na privlačan, osoban i prepoznatljiv način. Cilj je naravno privući investitore iz cijelog svijeta i potaknuti ih da daju potporu upravo tom projektu. Takvo predstavljanje projekta zove se kampanja. Tijekom vremena razvila su se četiri bitno različita tipa crowdfundinga: crowdfunding donacijama, nagradama, pozajmicama i vlasničkim udjelima od kojih ne najuspješnija metoda donacijama i nagradama. Sve o crowdfunding platformama i o tome kako mogu pomoći i vašem poslovnom projektu saznajte na našim besplatnim radionicama!
NAPOMENA: Molimo ponesite svoje osobno računalo na radionicu.
Iskustvo
Moderna metodologija
Mijenjamo se i usavršavamo u skladu sa svjetskim trendovima.