Startup inkubator generacija 2022/2023

Startup inkubator generacija 2022/2023

Iskoristi 20% popusta


Startup inkubator generacija 2022/2023!

Upoznajte 15. generaciju našeg LAB startup inkubatora!

Eco Washers

Auto vam je prljav i trebalo bi ga oprati? Ali…nemate baš volje prati ga sami, a ni vremena za odlazak i čekanje u autopraonici. Zato je sada tu Eco Washers aplikacija kojom korisnici brzo i jednostavno ugovaraju unutarnje i vanjsko pranje i čišćenje vozila. Dodatna je prednost ove aplikacije što se usluga pranje odvija na željenoj lokaciji jer Eco Washers praonica na kotačima i stručni perači dolaze na adresu po izboru korisnika. Sebastijan Berišić, Ivan Dodić, Andrea Vrankić i Marko Nikola Odak razvijaju ovu aplikaciju i uslugu razmišljajući o tome da se usluga može ugovoriti od kuće ili s posla, dok je vaše vozilo u mirovanju.

Folklore

Postojeće interaktivne „storytelling” igrice ne mogu si svi priuštiti, a njihova izrada zahtjeva mnogo vremena i sredstava, pa zbog tih ograničenja mnogi talentirani kreativci ne ostvaruju u potpunosti svoje ideje. Uživanje u pričama i pričanju, čitanje i poticanje čitanja važni su pak u socijalnom, intelektualnom i emocionalnom razvoju osobe. S druge strane, tradicionalan način čitanja u digitalno doba nažalost sve je manje prisutan. Vođeni tim saznanjima Nina Barbarić, Leon Kranjčević i Fran Diklić razvili su Folklore mrežu za objavljivanje, dijeljenje i čitanje interaktivnih priča. Glavni cilj projekta je omogućiti korisnicima aktivno sudjelovanje u priči, a ne samo pasivno promatranje ili čitanje. Interaktivne priče predstavljaju način pripovijedanja s neodređenim završetkom. Za razliku od tradicionalno strukturiranih priča, ova metoda pripovijedanja nudi alternativne završetke, ovisno o izboru čitatelja.

FoodOVRS

U doba klimatskih promjena, jačanja svijesti o potrebi zaštite okoliša i štednje energije, potrebno je osmisliti nova i kreativna rješenja kako bismo na zelen i održiv način živjeli u suvremenom društvu. Jedan od problema potrošačkog društva je i velik broj restorana kojima ostaju znatnne količine nekonzumirane hrane, a koja se najčešće, nažalost, baca. Lucija Gegić i Luka Štemberga razvijaju zato platformu FoodOVRS. koja restoranima nudi mogućnost da neprodane obroke ponude korisnicima aplikacije. Na taj način restorani imaju priliku za dodatnom zaradom, a korisnici da kušaju profesionalno spravljena jela iz restorana po pristupačnijoj cijeni. Sve to bez pripreme hrane kod kuće, a samim time i uz uštedu energije!

Get Work

Mnogim stanovnicima velikih gradova izazovno je pronaći kvalitetne pružatelje različitih usluga, pogotovo u hitnim i nepredvidivim situacijama. Potraga za vodoinstalaterima, električarima, knjigovođama, odvjetnicima, programerima, vozačima, čistačima, pružateljima usluga osobne njege i obrtnicima zato često potraje ili završi neuspjehom. S druge strane, pružatelji navedenih usluga rado bi se pridružili platformi koja bi im omogućila lakše povezivanje s klijentima i razvoj poslovanja. Mario Marević, Martina Martinović, Billie Fridrich i Ivan Kekez razvijaju platformu Get Work i cilj im je biti dio pozitivne ekonomske promjene stvaranjem pouzdane, digitalno povezane zajednice u kojoj se pružatelji i tražitelji usluga mogu lako povezati.

Michi

Često tijekom brige za članove svoje obitelji i prijatelje zaboravimo brinuti o vlastitom zdravlju, psihofizičkom stanju i sreći. Antonia Kurtović i Ani Einwalter prepoznale su taj fenomen i odlučile osmisliti i kreirati aplikaciju Michi. Michi je ime virtualnog „prijatelja“, zapravo stanovnika aplikacije za kojeg se korisnik brine. Naravno, brigom za virtualnog Michija brinemo zapravo o vlastitom mentalnom zdravlju. Dobro je znati da je ovaj projekt baziran na trećem i četvrtom cilju održivog razvoja Ujedinjenih Naroda – zdravlju i blagostanju, te kvalitetnom obrazovanju, a cilj mu je pružiti korisnicima ispravne informacije o različitim mentalnim poremećajima. Na taj način korisnici bolje i dublje upoznaju svoje osjećaje i mentalna stanja kroz koja prolaze, ali i korisne i učinkovite načine poboljšanja vlastitog mentalnog zdravlja.

Monegra

Petra Stanković i Edita Tomašić dugogodišnje su poslovne partnerice, ali i sretne i zadovoljne mame. Budući da svijest o važnosti financijske pismenosti raste, smatraju da bi djecu od najranije dobi trebalo poučavati o funkciji i vrijednosti novca. Njihov je plan stoga razviti interaktivnu aplikaciju Monegra kojom će djeca i mladi na zabavan način učiti o financijskim pojmovima, financijskom ponašanju i financijskim stavovima. Aplikacija sadrži kratke video materijale, kvizove i projekte koji poučavaju djecu i mlade o financijskoj pismenosti i samostalnosti. Aplikacija potiče samopouzdanje, te komunikacijske i digitalne vještine i to putem timskog rada, uz razvoj kreativnosti, preuzimanja inicijative i uz podsticanje traženja rješenja za brojne zadatke.

Mali poduzetnici Hrvatske

Mali hrvatski poduzetnici često nemaju financijska sredstva za ulaganje u marketing, ali ni resurse za razvoj vlastite SEO strategije. Zbog toga vrlo često nemaju poslovne web stranice iako su njihovi proizvodi nerijetko kvalitetni i vrlo funkcionalni. Svi smo vjerovatno na razne načine pokušali pronaći neke unikatne proizvode, poklone, uporabne ili dekorativne predmete izrađene u Hrvatskoj, ali te potrage nisu baš uvijek bile i uspješne. Lucija Skračić zato razvija web platformu koja pruža malim poduzetnicima mogućnost da na istoj otvore i vode svoj web-shop, a zainteresiranim kupcima da lako i brzo pretražuju, šalju upite i kupuju njihove proizvode. Drugim riječima, Mali poduzetnici Hrvatske su veliki web shop za „Made in Croatia“ proizvode.

PetChat

Užurbani način života, stres i manjak slobodnog vremena vlasnicima kućnih ljubimaca često otežavaju brigu za njihove čupave prijatelje. Kada su zdravlje i blagostanje ljubimaca u pitanju, zasad je nažalost jedini lijek stresan, dugotrajan i skup posjet veterinarskoj ambulanti. Taj su problem identificirali Marino Miletović i Luka Majer koji razvijaju PetChat digitalnu platformu koja spaja vlasnike ljubimaca s veterinarima. Cilj je platforme brzo, efikasno i povoljno informirati vlasnike o problemu ljubimaca, te otkloniti brojne nedoumice i moguće strahove. Budući da se oko 70 % posjeta veterinarskoj ambulanti bazira na savjetovanju i informiranju, ideja je da se razvije alternativno, inovativno rješenje koje će digitalizirati i ubrzati veterinarsku uslugu.

PickyWorker

Zbog trenutne globalne potražnje za IT stručnjacima i široko prihvaćenog rada na daljinu, inozemna poduzeća su u stalnoj potrazi za stručnim kadrom. Za pronalazak stručnjaka koriste se različite platforme i komunikacijski kanali, a to je najčešće dugotrajan i potencijalno skup proces. Ivan Jajić, Massimo Gruičić i Kristian Kotrba znaju kako olakšati taj proces i učiniti ga bržim i jeftinijim. Razvijaju platformu PickyWorker koja će objediniti relevantne informacije koje posloprimci i poslodavci mogu tražiti jedni o drugima, omogućiti pristup novih IT stručnjaka bazi platforme, ali i stalni dotok novih oglasa za poslove. Ideja je cijelog projekta olakšati selekcijski postupak za obje strane i učiniti ga sigurnijim, efikasnijim i pouzdanijim.

Reach the Sea

Traženje jednodnevnih izleta brodom u jeku turističke sezone nije jednostavno. Reach the Sea je platforma koju razvijaju Antonela Bogdanić i Ivan Krcivoj, a koja povezuje vlasnike brodova i turiste. Korištenjem ove aplikacije, turisti se u potrazi za savršenim izletom više ne moraju probijati kroz gužvu na rivi nego to mogu učiniti i iz udobnosti svog hotela, plaže ili kamp kućice. Informacije o izletima dostupne su na jednom mjestu, a platforma je jednostavna za korištenje, te zainteresiranima omogućuje lako i brzo pretraživanje i uspoređivanje izleta. Platforma nudi i opciju rezerviranja izleta; izuzetno korisnu i turistima i organizatorima izleta, jer predstavlja važan novitet u naporima za digitalizaciju turističkih djelatnosti.