Image for Prijašnje generacije
Naslovnica

Prijašnje generacije

Prijašnje generacije

Iskoristi 20% popusta


Startup inkubator generacija 2022/2023!

Upoznajte 15. generaciju našeg LAB startup inkubatora!

Eco Washers

Auto vam je prljav i trebalo bi ga oprati? Ali…nemate baš volje prati ga sami, a ni vremena za odlazak i čekanje u autopraonici. Zato je sada tu Eco Washers aplikacija kojom korisnici brzo i jednostavno ugovaraju unutarnje i vanjsko pranje i čišćenje vozila. Dodatna je prednost ove aplikacije što se usluga pranje odvija na željenoj lokaciji jer Eco Washers praonica na kotačima i stručni perači dolaze na adresu po izboru korisnika. Sebastijan Berišić, Ivan Dodić, Andrea Vrankić i Marko Nikola Odak razvijaju ovu aplikaciju i uslugu razmišljajući o tome da se usluga može ugovoriti od kuće ili s posla, dok je vaše vozilo u mirovanju.

Folklore

Postojeće interaktivne „storytelling” igrice ne mogu si svi priuštiti, a njihova izrada zahtjeva mnogo vremena i sredstava, pa zbog tih ograničenja mnogi talentirani kreativci ne ostvaruju u potpunosti svoje ideje. Uživanje u pričama i pričanju, čitanje i poticanje čitanja važni su pak u socijalnom, intelektualnom i emocionalnom razvoju osobe. S druge strane, tradicionalan način čitanja u digitalno doba nažalost sve je manje prisutan. Vođeni tim saznanjima Nina Barbarić, Leon Kranjčević i Fran Diklić razvili su Folklore mrežu za objavljivanje, dijeljenje i čitanje interaktivnih priča. Glavni cilj projekta je omogućiti korisnicima aktivno sudjelovanje u priči, a ne samo pasivno promatranje ili čitanje. Interaktivne priče predstavljaju način pripovijedanja s neodređenim završetkom. Za razliku od tradicionalno strukturiranih priča, ova metoda pripovijedanja nudi alternativne završetke, ovisno o izboru čitatelja.

FoodOVRS

U doba klimatskih promjena, jačanja svijesti o potrebi zaštite okoliša i štednje energije, potrebno je osmisliti nova i kreativna rješenja kako bismo na zelen i održiv način živjeli u suvremenom društvu. Jedan od problema potrošačkog društva je i velik broj restorana kojima ostaju znatnne količine nekonzumirane hrane, a koja se najčešće, nažalost, baca. Lucija Gegić i Luka Stemberga razvijaju zato platformu FoodOVRS. koja restoranima nudi mogućnost da neprodane obroke ponude korisnicima aplikacije. Na taj način restorani imaju priliku za dodatnom zaradom, a korisnici da kušaju profesionalno spravljena jela iz restorana po pristupačnijoj cijeni. Sve to bez pripreme hrane kod kuće, a samim time i uz uštedu energije!

Get Work

Mnogim stanovnicima velikih gradova izazovno je pronaći kvalitetne pružatelje različitih usluga, pogotovo u hitnim i nepredvidivim situacijama. Potraga za vodoinstalaterima, električarima, knjigovođama, odvjetnicima, programerima, vozačima, čistačima, pružateljima usluga osobne njege i obrtnicima zato često potraje ili završi neuspjehom. S druge strane, pružatelji navedenih usluga rado bi se pridružili platformi koja bi im omogućila lakše povezivanje s klijentima i razvoj poslovanja. Mario Marević, Martina Martinović, Billie Fridrich i Ivan Kekez razvijaju platformu Get Work i cilj im je biti dio pozitivne ekonomske promjene stvaranjem pouzdane, digitalno povezane zajednice u kojoj se pružatelji i tražitelji usluga mogu lako povezati.

Michi

Često tijekom brige za članove svoje obitelji i prijatelje zaboravimo brinuti o vlastitom zdravlju, psihofizičkom stanju i sreći. Antonia Kurtović i Ani Einwalter prepoznale su taj fenomen i odlučile osmisliti i kreirati aplikaciju Michi. Michi je ime virtualnog „prijatelja“, zapravo stanovnika aplikacije za kojeg se korisnik brine. Naravno, brigom za virtualnog Michija brinemo zapravo o vlastitom mentalnom zdravlju. Dobro je znati da je ovaj projekt baziran na trećem i četvrtom cilju održivog razvoja Ujedinjenih Naroda – zdravlju i blagostanju, te kvalitetnom obrazovanju, a cilj mu je pružiti korisnicima ispravne informacije o različitim mentalnim poremećajima. Na taj način korisnici bolje i dublje upoznaju svoje osjećaje i mentalna stanja kroz koja prolaze, ali i korisne i učinkovite načine poboljšanja vlastitog mentalnog zdravlja.

Monegra

Petra Stanković i Edita Tomašić dugogodišnje su poslovne partnerice, ali i sretne i zadovoljne mame. Budući da svijest o važnosti financijske pismenosti raste, smatraju da bi djecu od najranije dobi trebalo poučavati o funkciji i vrijednosti novca. Njihov je plan stoga razviti interaktivnu aplikaciju Monegra kojom će djeca i mladi na zabavan način učiti o financijskim pojmovima, financijskom ponašanju i financijskim stavovima. Aplikacija sadrži kratke video materijale, kvizove i projekte koji poučavaju djecu i mlade o financijskoj pismenosti i samostalnosti. Aplikacija potiče samopouzdanje, te komunikacijske i digitalne vještine i to putem timskog rada, uz razvoj kreativnosti, preuzimanja inicijative i uz podsticanje traženja rješenja za brojne zadatke.

Mali poduzetnici Hrvatske

Mali hrvatski poduzetnici često nemaju financijska sredstva za ulaganje u marketing, ali ni resurse za razvoj vlastite SEO strategije. Zbog toga vrlo često nemaju poslovne web stranice iako su njihovi proizvodi nerijetko kvalitetni i vrlo funkcionalni. Svi smo vjerovatno na razne načine pokušali pronaći neke unikatne proizvode, poklone, uporabne ili dekorativne predmete izrađene u Hrvatskoj, ali te potrage nisu baš uvijek bile i uspješne. Lucija Skračić zato razvija web platformu koja pruža malim poduzetnicima mogućnost da na istoj otvore i vode svoj web-shop, a zainteresiranim kupcima da lako i brzo pretražuju, šalju upite i kupuju njihove proizvode. Drugim riječima, Mali poduzetnici Hrvatske su veliki web shop za „Made in Croatia“ proizvode.

PetChat

Užurbani način života, stres i manjak slobodnog vremena vlasnicima kućnih ljubimaca često otežavaju brigu za njihove čupave prijatelje. Kada su zdravlje i blagostanje ljubimaca u pitanju, zasad je nažalost jedini lijek stresan, dugotrajan i skup posjet veterinarskoj ambulanti. Taj su problem identificirali Marino Miletović i Luka Majer koji razvijaju PetChat digitalnu platformu koja spaja vlasnike ljubimaca s veterinarima. Cilj je platforme brzo, efikasno i povoljno informirati vlasnike o problemu ljubimaca, te otkloniti brojne nedoumice i moguće strahove. Budući da se oko 70 % posjeta veterinarskoj ambulanti bazira na savjetovanju i informiranju, ideja je da se razvije alternativno, inovativno rješenje koje će digitalizirati i ubrzati veterinarsku uslugu.

PickyWorker

Zbog trenutne globalne potražnje za IT stručnjacima i široko prihvaćenog rada na daljinu, inozemna poduzeća su u stalnoj potrazi za stručnim kadrom. Za pronalazak stručnjaka koriste se različite platforme i komunikacijski kanali, a to je najčešće dugotrajan i potencijalno skup proces. Ivan Jajić, Massimo Gruičić i Kristian Kotrba znaju kako olakšati taj proces i učiniti ga bržim i jeftinijim. Razvijaju platformu PickyWorker koja će objediniti relevantne informacije koje posloprimci i poslodavci mogu tražiti jedni o drugima, omogućiti pristup novih IT stručnjaka bazi platforme, ali i stalni dotok novih oglasa za poslove. Ideja je cijelog projekta olakšati selekcijski postupak za obje strane i učiniti ga sigurnijim, efikasnijim i pouzdanijim.

Reach the Sea

Traženje jednodnevnih izleta brodom u jeku turističke sezone nije jednostavno. Reach the Sea je platforma koju razvijaju Antonela Bogdanić i Ivan Krcivoj, a koja povezuje vlasnike brodova i turiste. Korištenjem ove aplikacije, turisti se u potrazi za savršenim izletom više ne moraju probijati kroz gužvu na rivi nego to mogu učiniti i iz udobnosti svog hotela, plaže ili kamp kućice. Informacije o izletima dostupne su na jednom mjestu, a platforma je jednostavna za korištenje, te zainteresiranima omogućuje lako i brzo pretraživanje i uspoređivanje izleta. Platforma nudi i opciju rezerviranja izleta; izuzetno korisnu i turistima i organizatorima izleta, jer predstavlja važan novitet u naporima za digitalizaciju turističkih djelatnosti.

Startup inkubator generacija 2021/2022!

.99

Određivanje cijena proizvoda i usluga kompleksan je proces na koji utječu ponuda i potražnja, cijene konkurenata, sezonalnost, a često i rok trajanja proizvoda. Prema istraživanjima, prosječna tvrtka posveti manje od 10 sati godišnje na razvoj cjenovnih strategija, dok istovremeno 58 % trgovaca ima poteškoća s prilagođavanjem cijenama konkurenata. Bruno Gašperov i Jelena Lončar prepoznali su potencijal ekonomije podataka za rješavanje ovog problema i njihov startup .99 radi na kreiranju rješenja za dinamičku optimizaciju cijena koje je zasnovano na strojnom učenju s naglaskom na metode dubokog podržanog učenja.

BeautyApp

Koliko vam se puta dogodilo da želite dogovoriti termin kod frizera ili termin za masažu ali odgađate jer je dogovaranje termina previše komplicirano i zahtijeva previše vašeg vremena? A tek otkazivanje termina zbog iznenadne nove obaveze i onda dogovaranje novog termina! Mnogi se saloni oslanjaju na olovku i papir ili Excel dokumente pa dobivanje termina često zahtijeva nekoliko telefonskih poziva ili poruka. Petra Rajko radi na razvoju platforme za rezervaciju termina u salonima za osobnu njegu – BeautyApp. Platforma je zamišljena kao komunikacijski kanal između salona i klijenata koji je zapravo specijalizirani sustav za mangement termina za salone, a klijentima olakšava dogovaranje termina u najdražim salonima.

Kaliks

Metabolički sindrom, pretilost, ateroskleroza, hipertenzija, bolesti srca i dijabetes tipa 2, poznate i kao “lifestyle” bolesti, stvaraju veliki teret za zdravstveni sustav i mogu uvelike smanjiti kvalitetu života pojedinca. U isto vrijeme, univerzalne preventivne taktike za sprječavanje razvijanja lifestyle bolesti nisu razvijene. Stoga Paula Franceković i Tea Vučković iz startupa Kaliks nastoje adekvatno doskočiti navedenim problemima. Tim razvija taktike prevencije vaskularnih posljedica lifestyle bolesti korištenjem inovativnog načina mjerenja integriteta površine endotelnih stanica.

eUgostitelj

Platforma za brzo beskontaktno naručivanje i plaćanje u ugostiteljskim objektima – eUgostitelj, projekt je Amara Hasanbegovića i Armina Krivdića. Tim nastoji riješiti problem relativno visokih kartičnih naknada platformom koja nudi niže naknade za procesuiranje naplata – za uplate izvršene putem mobilnih uređaja kao i za uplate putem kartičnih terminala. Osim toga, platforma eUgostitelj omogućava beskontaktno naručivanje i plaćanje usluge u manje od 30 sekundi. Jednostavnim skeniranjem QR koda, gost može pregledati ponudu ugostiteljskog objekta, izvršiti narudžbu i platiti je.

DogBlog

S obzirom na pozitivne učinke koje psi imaju na fizičko i mentalno zdravlje ljudi, ali i na činjenicu da je pas životinja za koju se ljudi najviše emotivno vežu, psi sve češće postaju dio obitelji. Nela Brzica i Toni Martinčić zato razvijaju DogBlog – mobilnu aplikaciju s korisnim informacijama za vlasnike pasa. Na njihovoj aplikaciji umreženi vlasnici pasa moći će komunicirati, razmijeniti informacije i sadržaje, saznati gdje se npr. mogu naći proizvodi za njihove ljubimce po akcijskim cijenama, pronaći druge vlasnike pasa ili najbližu veterinarsku ambulantu. Vlasnici pasa tako će lakše rješavati probleme, nedoumice, pa i zdravstvene poteškoće vezane uz svoje ljubimce. Istovremeno, dijelit će sadržaje, savjete i iskustva i tako graditi zajednicu korisnika s istim interesima.

Hand.js

Nezgodno je potražiti na mobitelu ili laptopu koji je sljedeći korak u receptu, ako su nam ruke prljave od pripremanja hrane. Zbog toga Darko Jurić radi na rješavanju ovog i sličnih problema – Hand.js je rješenje koje bi se ugradilo na pojedinu web stranicu te bi pomoću kamere detektiralo određenu pozu ruke. Nakon detektiranja poze uslijedila bi automatska akcija poput prelaska na sljedeći korak recepta. Rješenje bi imalo i različite druge primjene poput listanja slajdova prezentacije iz daljine uz pomoć gesti ruku, puštanje glazbe ili videa na stranicama s kolekcijom medija ili listanje kroz galerije slika. Najzanimljivije je što su mogućnosti neograničene – gotovo svaka web stranica mogla bi se obogatiti ovim dodatkom pa bi detektirane geste mogle biti od velike pomoći u raznim situacijama.

MladiRade

Jelena Penjin, Filip Grabovac i Tomo Karaula maturanti su s vrlo ambicioznom vizijom – svojim projektom MladiRade nastoje smanjiti stopu nezaposlenosti mladih u Hrvatskoj, proširiti kulturu rada uz obrazovanje te pomoći mladima u odabiru profesionalnog puta. Naime, tim razvija web stranicu sa specijaliziranim alatima na kojoj bi mladima na jednom mjestu bili dostupni oglasi za poslove, te bi stranica olakšala komunikaciju mladih i poslodavaca, kao i izbor posla. Budući da ponuda poslova za srednjoškolce i studente nije objedinjena na jednom mjestu, te su procesi za pronalazak posla učenicima i studentima nerijetko komplicirani, projekt MladiRade bi uvelike olakšao mladima da ostvare karijerne pomake.

neebee

Djeca s ADHD-om ili nekim od poremećaja iz spektra autizma imaju problem s nedostatkom pažnje. Nedostatak pažnje pak ograničava djetetovu fokusiranost na učenje, a bez učenja i interakcije s roditeljima i okolinom djeca predškolske dobi teško napreduju. Drugim riječima, uloga roditelja-terapeuta igra ključnu ulogu u napretku djeteta čak i uz profesionalne terapije. Zbog toga su Ana Kaić i Brigita Vilč razvile neebee – set od dvije interaktivne narukvice koji pomaže roditelju da lakše skrene djetetovu pažnju. Uz pomoć narukvice dijete od roditelja prima stimulaciju u obliku taktilnog impulsa, što pomaže u usmjeravanju djetetove pažnje. Roditelj time dobiva odličan alat za igru, ali i ranu intervenciju u svom domu, a djeci se osigurava sretnije i bezbrižnije djetinjstvo.

STREAM

Zahvaljujući brzom razvoju tehnologije, povezivanje i komunikacija su iznimno olakšani pa većinu svakodnevice provodimo u zatvorenim prostorima – uredima i školama. Istovremeno, smanjen je face-to-face socijalni kontakt kao i naša povezanost s prirodom što počinje negativno djelovati na ljudsko zdravlje. To je članove tima STREAM potaknulo na stvaranje rješenja koje koristi tri segmenta za jačanje inovativnog i uključivog društva. Naime, Tomislav Sučinjak, Valentina Hršak, Ana Mikleušević, Martina Gregov i Sunčica Vidulić-Vulelija projektom STREAM nude: coworking i coliving prostore, učenje za djecu na šumskim edukativnim stazama koje su povezane s visokotehnološkim rješenjima te proizvodnju hrane na principima biodinamičkog agrošumarstva. Svaki segment može djelovati zasebno, a međusobnom interakcijom stvorio bi se model pametnog sela nadomak urbanog područja.

Xoink

Smatrate da vaša djeca prečesto koriste mobitele? Lea Perić ima rješenje – aplikacija Xoink roditeljima omogućava ograničavanje vremena koje njihovo dijete provodi na mobilnom uređaju ili unutar određene aplikacije, a djeca to vrijeme mogu samostalno produžiti rješavajući pitanja iz kviza znanja unutar same aplikacije. Xoink omogućava djetetu da zaradi dodatne minute za korištenje mobitela odgovaranjem na pitanja koja su prilagođena njegovoj dobi i sadržaju kojeg uči u školi. Baza pitanja za kvizove sastoji se od preko 13 000 pitanja iz matematike, povijesti, biologije, zemljopisa, pravopisa, književnosti, opće kulture i sl. Xoink ne špijunira i ne kažnjava već pomaže graditi povjerenje u odnosu između roditelja i djeteta, nagrađuje i motivira.

Startup inkubator generacija 2020/2021!

EMPP

Vrijeme je nepovratni resurs koji svi pokušavamo uštedjeti, zar ne? Upravo zbog toga Elio Pisak i Mario Petković osmislili su Served on Time. Korisnici njihove aplikacije moći će provjeriti ponudu obližnjih restorana, naručiti jelo i rezervirati termin u kojem žele da narudžba bude spremna, a poslovni će subjekti na ovaj način lakše i efikasnije upravljati procesom organizacije namirnica i predstaviti svoju ponudu. Proces je optimiziran!

2T

Anto Tomić i Mel Totman su 2T – dvojac koji je u okviru svog projekta razvio maske za pametne telefone s posebnim, vrlo praktičnim elementom kojemu je osnovna svrha promocija određenog brenda. Maska tako postaje jedinstveni oglasni prostor, a omogućuje i odabir i mijenjanje određenog vizuala, dizajna, loga ili promotivne poruke.

Blockchain consulting

Kupci prepoznaju kvalitetne prehrambene proizvode, ali im u potrazi za kvalitetnom hranom i pićem ponekad nedostaje informacija o proizvođaču i proizvodu. U tu je svrhu Martin Bilušić u okviru projekta Blockchain consulting odlučio pružati jedinstvene usluge implementacije blockchain tehnologije u proizvodnji hrane i pića. Jednostavnim skeniranjem čipa ili QR koda kupcima će tako biti dostupne detaljne informacije o proizvodu kao i pregled životnog ciklusa proizvoda, a proizvođači će poboljšati korisničko iskustvo.

EKO park Kraš

Organizacija velikih događanja poput vjenčanja ili obiteljskih proslava opsežan je projekt s puno detalja. Potrebno je dogovoriti i zabilježiti mnoštvo podataka – odabranu salu, traženi termin, jelovnik, točne sljedove jela i pića te ostale zahtjeve gostiju. Kristijan Štrk i Mario Šumiga razvili su projekt EKO park Kraš, odnosno aplikaciju koja ugostiteljima omogućuje jednostavniju organizaciju događanja, lakšu koordinaciju, analitiku potrošnje prehrambenih proizvoda te praćenje sljedova jela, čime se štedi i na vremenu i na novcu.

Go2Green

Električna su vozila sve češći odabir vozača prilikom kupnje novog automobila, no možda bi se kupci češće odlučivali za ovu opciju kada bi bili sigurni u kvalitetnu mrežu stanica za punjenje električnih vozila. Svjesni tih okolnosti, članovi tima Go2Green – Marin Mrvoš, Marko Prkut i Josip Palinić razvili su SmartEaves – jedinstvenu nadstrešnicu za punjenje elektičnih vozila u koju je integriran energetski neovisan sustav, punjač električnih vozila te sustav za nadzor vozila i sve to vrlo modern dizajnirano!

GrabAHome

Mario Mrkša, potaknut vlastitim iskustvima studentskih razmjena i najma nekretnina, razvio je GrabAHome. Online platforma za rezerviranje smještaja u trajanju dužem od mjesec dana bit će vrlo praktična svima koji dolaze u Hrvatsku radi studija ili posla. Osim mogućnosti rezerviranja smještaja, platforma korisnicima omogućuje uvid u brojne informacije o smještaju (poput brzine interneta), pruža savjete za odabir smještaja i lokacije, a pruža i mogućnost potpisivanja ugovora o najmu putem platforme.

SEVEN

Iznenada ste morali otkazati rezervaciju hotelskog smještaja i nemate pravo na povrat novca. Bilo bi odlično kada biste svoju rezervaciju mogli prodati nekome kome je potrebna… Lovro Macan i Tomislav Ante Brnčić prepoznali su potrebu za pronalaskom rješenja za opisani problem i u okviru svog projekta SEVEN razvili aplikaciju putem koje korisnici mogu prodati svoje rezervacije hotelskog smještaja te na taj način ostvariti određeni povrat novca.

OICAR

Česte su situacije u kojima je nekome u određenom trenutku potrebno prijevozno sredstvo, ali ga ne posjeduje, a taxi usluga nije dovoljna. Upravo takve situacije prepoznali su Anton Maurović, Filip Besednik i Vilko Jugović kao priliku za razvoj OICAR mobilne aplikacije za najam automobila, motora, elektičnih romobila i drugih vozila. Aplikacija korisnicima nudi mogućnost iznajmljivanja vozila te unajmljivanje vozila od drugog korisnika aplikacije. Pritom aplikacija korisnicima nudi najbliže oglase u odnosu na trenutnu lokaciju kao i plaćanje i zaključivanje najma unutar same aplikacije. Sustav ocjenjivanja korisnicima pruža dodatnu sigurnost.

re-Book

Majda Milevoj Klapčić i Petar Dundara potiču razvoj čitalačke kulture postavljanjem knjižnica-kućica s knjigama na javnim mjestima u okviru projekta re-Book. Knjižnice omogućuju besplatnu posudbu, povratak i donaciju knjiga. Kako bi osigurao dovoljnu količinu knjižne građe u knjižnicama na različitim i izoliranim lokacijama, tim je razvio sustav nadzora popunjenosti knjižnica kojeg pokreće energija iz solarnog panela.

Seven.ai

Svjesni činjenice da dokumenti i ugovori generiraju prava i obaveze potpisnika, Danijel Turić, Enzo Vituri, Lucija Jakopović, Matija Žinić i Rene Maruševec razvili su mobilnu aplikaciju u ovkiru projekta Seven.ai koja na temelju umjetne inteligencije vrši klasifikaciju i analizu dokumenata pojednostavljujući tako korisnicima korištenje dokumentacije.

The Units

Sven i Sanjin Rastovac osobno su posvećeni dizajniranju digitalnih proizvoda za implementaciju u sustav obrazovanja. Tim je razvio The Units – digitalnu uslugu koja povezuje ustanove iz sustava visokog obrazovanja s poslovnim subjektima. Na taj je način omogućena dvosmjerna komunikacija, a posljedično sustav obrazovanja i poslovni subjekti poboljšavaju kompetencije studenata (budućih zaposlenika) te uravnotežuju ponudu i potražnju za određenim radnim mjestima.

VoltBit

Nadziranje udaljenog poslovnog prostora velik je izazov kojeg su Andrej Juričić i Filip Kadum riješili razvojem uređaja u okviru projekta VoltBit. Uređaj će omogućiti automatizirano upravljanje temperaturama i ventilacijskim sustavima u vinskim podrumima, a cilj je tehnologiju koristiti i za pametno daljinsko nadziranje raznih sustava koji uključuju fermentacijske procese te u pametnim kućama.

Startup inkubator generacija 2019/2020!

1. Farseer

Planiranje i izvještavanje kritična je strateška aktivnost upravljanja poslovanjem, a u većini tvrtki se obavlja na godišnjoj ili polugodišnjoj razini, često pomoću tehnološki zastarjelih alata i na temelju podataka koji se prikupljaju i obrađuju ručno. Potpuno drugačije rješenje nude Matija Nakić, Luka Mijatović, Matej Trbara i Zrinko Dolić i njihov projekt pod nazivom Farseer. Riječ je ovdje o jednostavnom i logičnom sučelju koje omogućuje bottom-up i top-down planiranje, a sve to proces planiranja i izvještavanja čini brzim i fleksibilnim.

2. Canvas

Svi developeri koji su probali znaju kako programiranje multi-player video igara nije nimalo jednostavno. Krševan Štorić i Valentino Vukelić osmislili su zato Canvas – tehničko rješenje koje će svima s bazičnim znanjem programiranja video igara pomoći da bez straha krenu u jedinstvenu avanturu izrade multi-player igara.

3. Amaranth games

Trojica kolega s dugogodišnjim iskustvom u razvoju video igara, Arton Glocke, Ivan Jakubi i Domagoj Krpan imali su veliku želju osnovati vlastiti studio za razvoj video igara. Studio Amaranth Games specifičan je po svom poslovnom modelu koji svaki projekt promatra i koristi kao investiciju ne samo u znanja i vještine zaposlenika, nego i produkcijski ciklus samog studija. Ovakav dinamičan poslovni model karakterističan za startup projekte pokretačka je snaga i osigurava održivost samog projekta.

4. Viibes

Koliko puta ste bili na festivalu ili koncertu i izgubili dragocjeno  vrijeme čekajući u redu za hranu, piće ili toalet? Srećom tu je Viibes – vrlo korisna mobilna aplikacija koja će biti spas svakom posjetiocu festivala. Iza ove ideje stoje Jermaine Bowley i Marko Marinović, a putem Viibes aplikacije posjetioci mogu kupiti ulaznicu za bilo koji festival, naručiti hranu i piće bez čekanja u redu, bukirati transfere i smještaj, saznati gdje su im prijatelji i još mnogo toga.

5. Velebit AI

Vrlo kratkoročna vremenska prognoza koristan je prognostički koncept čiji je cilj da s velikom točnošću daje uvid u meteorološke prilike za sljedećih nekoliko sati. Davor Aničić, Ivan Borko, Tomislav Levanić, Bartol Freškura i Mladen Fernežir osmilili su stoga Velebit AI, nezamjenjiv sustav za kratkoročnu vremensku prognozu koja je izuzetno korisna u pružanju pravovremenog upozorenja kod promjenjivih atmosferskih prilika kao i u kriznim situacijama poput gašenja požara ili obrane od poplava.

6. Sport React

Razvoj kognitivnih sposobnosti kao što su pažnja ili koncentracija, te reakcije na njih važni su faktori u razvoju ličnosti, ali i bitne odlike za razvoj vrhunskih sportaša. Anto Širić, Ivan Josipović i Aleksandar Pupac razvili su SportReact, IoT sustav inteligentnih senzora povezanih s mobilnom aplikacijom koji se koriste za razvoj koordinacije i refleksa kako sportaša, tako i djece s teškoćama u razvoju.

7. Princeza.hr

Vjenčanje je za mnoge jedan od najvažnijih događaja u životu, ali njegovo planiranje može biti vrlo zahtjevno. Kako u Hrvatskoj ne postoji cjelovit portal za vjenčanja koji bi mladencima olakšao pripremu tog dana, Andreja i Ante Rambrot Malenica i Martina Pahek pokrenuli su platformu Princeza.hr koja će prije svega biti moderan i relevantan portal jer donosi kvalitetan sadržaj vezan uz sve aspekte vjenčanja.

8. Nuotwo

Neobična ideja o transformaciji urbanih područja u šumske eko-sustave osnova je Nuotwo projekta koji je pokrenuo dvojac Marko Brkljačić i Iva Soža. Njihov projekt temelji se na fotobioreaktorskim panelima koji se jednostavno montiraju na zid unutar bilo koje građevine (dom, ured, poslovna zgrada) te mikrobiološkim putem fiksiraju ugljični dioksid i metan iz zraka te ih pretvaraju u kisik.

9. Go2farm2

Kako bi lokalnim proizvođačima hrane i pića dali podsticaj i olakšali im pristupo novim kupacima i tržištima, četveročlana ekipa u sastavu Marin Vučemilo, Borna Siriščević, Monika Kordić i Ivan Orač osmislila je Go2Farm.  Riječ je o inovativnoj platformi koja povezuje lokalne proizvođače poljoprivrednih proizvoda i kupce željne domaćih proizvoda provjerene kvalitete i to putem interneta, u stvarnom vremenu.

10. Sylvius AI cancer detection

Startup inkubator generacija 2018/2019!

1. PP


Da digitalna proizvodnja i stare zanatske tehnike ručnog rada idu ruku pod ruku znaju Tea Duvnjak, Monika Zubović i Mirna Mihoković, umjetnice, dizajnerice i zaljubljenice u tradicijsku kulturu. Njihov projekt pod nazivom PP uz pomoć digitalnih metoda kao što su kodiranje i 3D modeliranje nastoji oživjeti dio kulturne baštine te na nekonvencionalan način inspirirati male promjene s velikim utjecajem; pružajući konzultacije, edukacije i usluge svojim korisnicima i partnerima.

2. ENERGY SHIFT


Kako Hrvatska ne bi ovisila o sirovinama koje mora uvoziti iz drugih zemalja (i na to trošiti velika sredstva) pobrinut će se Filip Koprčina koji je pokrenuo projekt Energy Shift te okupio tročlani tim koji čine – Ante Renić, student 5. godine FER-a koji se već i sada bavi obnovljivim izvorima energije, Domagoj Leko, student 3. godine ekonomije i Luka Lindić student 4. godine strojarstva. Energy Shift je platforma koja omogućava lakše financiranje energetskih projekata u području obnovljivih izvora energije kroz prikupljanje mikro zajmova, a s konačnim ciljem izgradnje elektrane.

3. SMART WAITER


Već je dobro poznato da je Hrvatska omiljena turistička destinacija velikog broja stranih posjetitelja. Kako bi turistima, ali i ugostiteljima olakšali narudžbu smještaja, hrane, pića… Dejan Kalanj, poduzetnik i zaljubljenik u informatičke tehnologije i Christian Jurišić, web i grafički dizajner pokrenuli su projekt Smart Waiter.  Ovaj inovativni projekt kroz digitalno sučelje korisniku omogućava samostalno naručivanje, ali mu pruža i brojne druge korisne informacije kao što su interaktivne karte, informacije o javnom prijevozu, lokalnim događajima i sl., a sve u cilju što boljeg iskustva odmora u Hrvatskoj.

4. SMARTSTOP


Korištenje javnog prijevoza može biti ugodno pa čak i edukativno uz projekt SmartStop koji su pokrenuli Antonio Patljak, student 3. godine Arhitektonskog fakulteta te dobitnik Zlatne arene za vizualne efekte filma „Osmi povjerenik“, Ivan Popović, poduzetnik i student Algebre te Franjo Topić, također Algebrin student. SmartStop pametne stanice za javni prijevoz integriraju sve funkcije javnih usluga kao što su:  informacije o vremenu i voznom redu, položaj vozila u stvarnom vremenu i predviđeno vrijeme dolaska, ali i neke neočekivane inovacije kao što su pregled obližnjih događaja i ustanova, besplatni Wi-Fi pristup internetu, punjenje mobilnih i ostalih uređaja putem Wireless i USB punjača, oglasni prostor u obliku digitalnih ekrana itd.

5. KIDCOIN


Svi znamo da klinci ne vole obaveze, ali jako, jako vole nagrade. Sa željom da na zabavan način potaknu djecu na obavljanje svojih obaveza, ali i na financijsko opismenjavanje, Ivanka Tirić Podoreški IT Risk Manager u Allianz Technology GmbH, Dubravko Ban, DevOps voditelj tima u SPANu, Ivo Drinković osnivač i CEO u CIVITAS VETUS i Sandra Kovačić Vešligaj, Voditelj projekta u HT, osmislili su KidCoin. Riječe je o platformi koja će roditeljima djece školske dobi omogućiti praćenje aktivnosti, zadataka i obaveza, te ih nagrađivati virtualnim novčićima koje će djeca moći koristiti za kupnju pojedinih artikala, ali i donirati u društveno odgovorne usluge.

6. DING


Kako bi studentima još tijekom studija pružili mogućnost da kroz prakse, edukacije i natjecanja steknu praktična znanja i vještinen tražene na tržištu rada te im omogućili da pronađu svoj idealni posao, David Rey Hudček i Tomislav Krišto, suosnivači edukacijskog centra Štreberaj te Luka Marić, student 5. godine EFZG-a i pobjednik Case Study Competitiona Hrvatskog Telekoma i StartupZG natjecanja, kreirali su mobilnu aplikaciju DING. Osim što DIng studentima služi kao karijerni kompas i daje do znanja koje korake moraju poduzeti, poslodavcima koristi kao alat za regrutacijski marketing i employer branding.

7. HUMANA DIGITALNA INTELIGENCIJA (HDI)


Trojac Tomislav Krištof, ekspert za digitalni marketing i komunikacije s više od 20 godina iskustva te inicijator i kreator različitih studijskih programa na visokom učilištu Algebra, Helena Čop, studentica digitalnog marketinga na Algebri, trenutno je zaposlena u Ostendo Consultingu i Zlatan Morić,  voditelj katedre za računalnu sigurnost na Visokom učilištu Algebra, pokrenuli su inicijativu Humana digitalna inteligencija s ciljem da otkriju opasnosti koje svima nama prijete u digitalnoj svakodnevnici. Sve naravno kako bismo mogli svoje misli i ponašanje usredotočiti prema zdravlju i kvalitetnijem životu. Razvojem modela po digital segmentima HDI želi pomoći ljudima da razviju vještine i navike, što bi ih opet učinilo učinkovitijima digitalno, istodobno čuvajući njihovo fizičko i mentalno zdravlje.

8. JAYONE


Nije mala stvar upustiti se u  Summer Work & Travel USA program i svaka pomoć u inicijalnom snalaženju je dobrodošla. S tim ciljem, Teo Toplak, Šimun Peša, Borna Boban i Tomislav Toplak osmislili su JayOne.  Riječ je o platformi koja polaznicima programa pomaže pri samostalnom pronalaženju poslodavaca, ali ih i povezuje s drugim sudionicima programa diljem SAD-a unaprjeđujući tako njihovo iskustvo, ali i samu kvalitetu Summer Work & Travel programa.

9. JOBTAG


Traže se studenti/talenti… samo da nije te dosadne papirologije J. Kako bi studentima, ali i poslodavcima olakšali zapošljavanje, entuzijastična ekipa developera  u sastavu Bojan Došen, Stjepan Pavleković, Mario Vegh i Ivan Begović pokrenula je projekt JobTag. Ovaj projekt ima za cilj razvoj jedinstvenog sustava kojim bi se automatiziralo spajanje studenata s poslodavcima te skratio proces izdavanja ugovora i isplate.

10. VOLO


Kupnja avionske karte ( posebno ako se to radi u posljednjem trenutku) može biti „skupi sport“. Kako bi korisnicima omogućili beskontaktnu, bezgotovinsku, ali i brzu kupnju avio karata putem pametnog telefona, tu je mobilna aplikacija Volo. Pomoću nje korisnici mogu pretraživati letove, uspoređivati cijene te kupiti najbolju opciju i sve to otiskom prsta putem telefona. Kako bi aplikacija bila poptpuno sigurna za korištenje, tehnologija koja ju pokreće temelji se na biometrici. Iza ovog projekta stoje Tea Vrcić, Jose Pose, Developer i Veronica Rodriguez Cepeda, te UI/UX Lead koji surađuju kao duo, a zajedno su osmislili više od 14 aplikacija izrađenih u Google Play Store-u. Riječ je uglavnom o e-health aplikacijama za španjolsku vladu.

11. FLOORNAP


Volite putovati ali i uštedjeti na noćenjima? Visko, Rino i Hrvoje znaju kako vam pomoći i već su par koraka ispred vas. Naime, ovaj dinamični trojac je osmislio web aplikaciju FloorNap koja će omogućiti studentima, ali i ostalim niskobudžetnim korisnicima-putnicima znatno povoljnija noćenja te pritom popularizirati kulturu spavanja na podu (u vrećama za spavanje, naravno J). Visko Plenković student  je FER-a, Hrvoje Živković student EFZG-a, a Rino Duboković student je programskog inženjerstva na Algebri. Rino je ujedno i strastveni putnik te začetnik ideje projekta.