Image for Live Shopping Network – Pogled u budućnost transformacije online trgovine
Naslovnica

Live Shopping Network – Pogled u budućnost transformacije online trgovine

U današnjem razgovoru, predstavljamo vam tim Live Shopping Network, sastavljen od stručnjaka koji su odlučili transformirati iskustvo online kupovine. S njima ćemo istražiti početke njihove suradnje i kako su David Šturman, Robert Kovačić i Robert Gojević postavili temelje ove inovativne platforme koja povezuje društvenu mrežu s kupovinom uživo. Dobili smo odgovore na to kako su se nosili s izazovima, kako su se priključili Algebra LAB startup inkubatoru te kakve dugoročne vizije imaju za svoju platformu.

U ovoj priči, tim Live Shopping Network dijeli svoje iskustvo, viziju i strast prema stvaranju inovativnog rješenja koje transformira način na koji kupujemo online. Kroz razgovor s njima, otkrit ćemo kako njihova platforma ne samo olakšava proces kupovine već i stvara zajednicu povezanu kroz interaktivne live streamove.

 

1.Molimo vas da se ukratko predstavite kao tim tko ste, gdje i što radite, gdje ste se upoznali kao tim te kako ste podijelili uloge u timu?

Nemoguće je pronaći jednostavan odgovor, ali s potrebe ovog sastavka koristit ćemo prezimena. Šturman i Kovačić se poznaju od djetinjstva, uvijek je bila dobra kemija među njima koja je definirala zajedničke poduzetničke pothvate. Prošli su zajedno “sito i rešeto”, ali to ih je definiralo kao osobe i poduzetnike. Šturman je inače art direktor i operativni direktor te CoFounder, vrhunski profesionalac, a između ostalog i vrhunska osoba puna pozitivne energije. U slobodno vrijeme bavi se glazbom i ima svoj glazbeni sastav. Što se tiče Gojevića, njega su upoznali preko zajedničkog prijatelja. Odlično su kliknuli kao prijatelji pa su ga zbog njegovog profesionalnog iskustva i znanja strateški regrutirali u LSN kao CoFoundera. Gojević je naš CTO, on je zaslužan da sve radi na ekranu i iza, a obavlja taj posao vrhunski. U slobodno vrijeme strastveni je ljubitelj knjiga i novih tehnologija.

A što se tiče Kovačića, Kovačić je CEO i CoFounder LSN-a. Za sebe kaže da je vizionar i sanjar otkad se rodio. Bivši direktor TV kanala koji se bavio TV prodajom. U slobodno vrijeme voli kuhati i skupljati veleprodajne kataloge.

Live shopping network2

 

Live shopping network5

2. Opišite ukratko što je Live Shopping

Live Shopping Network je interaktivna društvena mreža za kupovinu. Zamislite da možete gledati proizvode uživo, dobivati ekskluzivne ponude i postavljati pitanja o proizvodima dok traje live stream, sve iz udobnosti svoje dnevne sobe i sa širokom ponudom proizvoda koje prezentiraju influenceri i prodavači svih dobnih i interesnih skupina. Ova društvena mreža je za sve ljude koji vole otkrivati nove stvari i biti u kontaktu s ljudima koje prate na konvencionalnim društvenim mrežama. U vremenu kad je svaki drugi Instagram story reklama, a influencerski sadržaj prikrivena reklama, javila se eklatantna potreba da se korisnicima pruži mogućnost izbora sadržaja. Pošto su korisnici već prisiljeni gledati reklame, neka barem uživaju zabavljajući se uz one koje ih zanimaju kroz naše interaktivne live streamove.

Naša društvena mreža pružit će i smanjiti korake koje korisnik mora proći da bi kupio proizvod, a uz to pružamo sigurno okruženje i sigurnu kupovinu.

3. Što vas je potaknulo na razvoj Live Shopping Network, kako je nastala ova ideja?

Na ideju me je potaklo višegodišnje iskustvo rada kao direktor na TV kanalu koji se bavio prodajom, gdje sam primijetio priliku za disruptivnu inovaciju. Želio sam spojiti različite aspekte televizijske prodaje u jedinstvenu društvenu mrežu na kojoj je glavni element prodaja uživo (uz proizvode, u kasnijoj fazi kroz update-ove očekujemo ponudu širokog usluga), stvarajući dinamičnu platformu koja zadovoljava moderna očekivanja kupaca. Ono što mi je vizija od početka jest to da sam htio povezati ljude iz svih dobnih skupina te da se komunikacija odvija u oba smjera. Bilo mi je zanimljivo za gledati kako je prosječan korisnik društvenih mreža “napadnut” sa svih strana reklamama koje mu kvare iskustvo uživanja sadržaja kojeg stvarno želi gledati. Zato je nastao san i vizija da napravimo društvenu mrežu za kupovinu. Isto tako moja želja je bila da postoji mogućnost komunikacije u stvarnom vremenu gdje kupac ako ima nedoumice ili pitanje na postavljeno pitanje dobije odmah odgovor. A najbitnija stavka je kupnja jednim klikom direktno iz prijenosa uživo. Isto tako želim zajednicu gdje će ljudi moći podijeliti i komentirati široki asortiman proizvoda te odmah saznati isplati li se nešto kupiti ili ne. Potreba kupca je da ima sigurno online iskustvo, a mi to pružamo, od informiranja do realizacije prodaje i popratnu podršku.

4. Što čini vašu aplikacija jedinstvenom u svijetu online kupovine?

Našu aplikaciju čini jedinstvenom faktor da mi postavljano temelje za modernizirano i interaktivno online iskustvo kupovine. Osim toga što se na aplikaciji može kupovati, ista služi kao društvena mreža za povezivanje s drugim korisnicima/kupcima. Naša misija je postaviti standard u online kupovini kako bi olakšali kupcima te izbrisali ne povjerenje iz njihovih umova. Trenutno na planetu zemlji ne postoji isti koncept, i samim time što smo pioniri u ovome imamo mnogo prostora za manevre.

Spajamo društvenu mrežu s interaktivnom online trgovinom.

5. Kome je namijenjena aplikacija Live Shopping Network? Koja je vaša ciljna skupina?

Live Shopping Network aplikacija je namijenjena širokoj ciljnoj skupini koja uključuje kupce željne interaktivnog iskustva kupnje i brendove koji žele izravno komunicirati s potrošačima. Kupci koji cijene mogućnost gledanja proizvoda uživo, postavljanje pitanja i brze kupovine mogu pronaći sve u jednom na aplikaciji. S druge strane, brendovi imaju priliku izgraditi zajednicu i jačati odnose s kupcima kroz live video prijenose. Dakle, aplikacija je usmjerena na stvaranje interaktivnog i angažiranog iskustva za oba dijela tržišta. Isto tako valja naglasiti segment društvene mreže koja spaja zajednicu kupaca gdje želimo spojiti sve generacije potrošača.

6. Kakve koristi doprinosi aplikacija Live Shopping Network ciljnim skupinama?

Najveća korist koju kupac ima od nas je zabavno i interaktivno iskustvo kupovine. Korisnik kada surfa po web shopovima nema interakciju i cijeli proces kupovine je monoton (bit ću toliko slobodan i reći dosadan). Mi korisniku dajemo mogućnost da gleda live streamove od osoba koje ga zanimaju, s kojima ima isti interes te na temelju toga donosi odluku o kupovini. Puno je lakše prodati proizvod kada korisnik sudjeluje u cijelom procesu kroz obostranu komunikaciju. Želimo kupcima pružiti zabavno, jednostavno i interaktivno iskustvo.

7. Koja je vaša dugoročna vizija za Live Shopping Network?

O dugoročnoj viziji puno dileme nema, želimo promijeniti svijet i navike ljudi. Kako kažu, osvajamo planetu i postavljamo standarde u kupovini.

Svaki poduzetnik s prijašnjim iskustvom u poduzetništvu mora biti konzervativan, ali teško je biti konzervativan kad smo svi mi poduzetnici vizionari i sanjari. Naša zajednička vizija kao founderi je pomoći zajednici, olakšati im svakodnevicu koja se temelji na kupovini. Želimo otvoriti više radnih mjesta, nego što u Hrvatskoj imamo stručnjaka!

Želimo spriječiti odlazak genijalnih i bistrih umova iz naše zemlje jer se u Hrvatskoj u pravilu ne događaju početci svjetskih trendova (osim nekolicina iznimaka, Mate Rimac pozdrav!).

Naša vizija je napraviti promjenu u globalnom društvu, biti sinonim za kupovinu i doslovno riječ shopping monopolizirati kao naš brend.

Atmosfera kod nas je odlična, puni smo elana i samo nam je nebo granica!

8. Sudjelujete u Algebra LAB startup Kako biste opisali svoje iskustvo sudjelovanja u Algebra LAB startup inkubatoru?

Iskustvo u Algebra LAB-u je zaista fantastično! Osim zanimljivih predavanja, odličan je način organizacije i support koji dobivamo od strane naše koordinatorice (pozdrav Aneta, volimo te!) i mentora koji je stvarno stručan, veliki profesionalac i genijalan čovjek! (Pozdrav Ivo, i tebe volimo!) Mislim da je iskustvo odlično jer u ranim fazama razvoja founderi dobiju upute za neke potencijalne izazove koji bi se mogli naći na putovanju. Za kolege koji se prvi put susreću s menadžmentom i upravljanjem s ljudima te nisu prije imali C-rank iskustva, mislim da je ovo odlična prilika da se pripreme i izbruse svoje vještine rukovođenja i poslovne kulture. Jako bitna stvar za naglasiti je to da suradnja s mentorom, kao i dobar odnos s istim, otvara vrata velikom networku kojeg taj mentor posjeduje, a to je krucijalna stavka svakog biznisa. Bez dobrog networka nema nikakvog biznisa. Zato preporučujem svim startupovcima da se prijave i isprobaju Algebrin Inkubator!

9. Što biste od iskustava i poruka podijelili s kolegama koji razmišljaju o pretvaranju svojih ideja u startup projekt?

Za početak krenuo bih s jednim citatom koji mi je drastično promijenio pogled i način razmišljanja prije nekoliko godina. “How big would you dream, if you knew you couldn’t fail?”

Treba puno hrabrosti odvažiti se i krenuti, ne očekujte potporu ni od koga, a naročito ne od najbližih. Potrebna je mentalna čvrstoća ne slušati ljude oko sebe. Mi poduzetnici često ne živimo na ovom svijetu, nego smo vizionari i umjetnici. Umjetnost napraviti iz ničega nešto značajno za društvo! Važno je biti ustrajan, ići glavom kroz zid. Jer možeš napraviti deset glupih poteza, dokle god napraviš jedan pametan koji promjeni sve! Svakome preporučujem da se odvaži na ovo putovanje, ali oprez! Nije za one slabih živaca.

Ako Vas zanima više o samom projektu, pogledajte našu web stranicu liveshopping.network

Brošure Algebra grupe

Sveučilište Junior
Kontaktirajte nas