"
Image for Da Vincijev laboratorij
Naslovnica

Da Vincijev laboratorij

Naziv projekta: Da Vincijev laboratorij
 
Nositelj: VIRTUALCI – Udruga za razvoj i promicanje kreativnog i digitalnog obrazovanja
 
Partneri:
  • Udruga PET PLUS
  • Sveučilište Algebra Bernays
  • Institut Ruđer Bošković
  • Krapinsko-zagorska županija
  • Osnovna škola Bedekovčina
  • Osnovna škola Prečko
  • Osnovna škola Zorke Sever
  • Osnovna škola Petra Preradovića
  • Osnovna škola Stjepana Radića Brestovec Orehovički
Razdoblje provedbe projekta: 11.03.2025. – 11.03.2028.
Ukupna vrijednost projekta: 296.552,84 EUR
Trajanje projekta: 36 mjeseci
 
 11.03.2025. potpisan je ugovor s Uredom za udruge u okviru poziva za dodjelu bespovratnih sredstava SF.2.4.06.04 Jačanje kapaciteta organizacija civilnoga društva za promociju STEM-a za projekt Da Vincijev laboratorij – SF.2.4.06.04.0060
 
Projekt je sufinanciran od strane Europske unije iz Europskog socijalnog fonda plus te Ureda za udruge Vlade Republike Hrvatske, Posredničko tijelo razine 1  Programa „Učinkoviti ljudski potencijali 2021. – 2027.“
 
Opći cilj: Opći cilj PDP-a je jačanje kapaciteta organizacija civilnoga društva u promociji STEM-a među djecom i učenicima.
 
Specifični cilj: Unaprijediti kapacitete organizacija civilnoga društva za provedbu programa u području promocije STEM-a te suradnja s visokim učilištima i/ili znanstvenim institutima i odgojno-obrazovnim institucijama · Provedba aktivnosti s ciljem promocije STEM-a među djecom i učenicima.
 
Opis projekta: Projekt Da Vincijev laboratorij obuhvaća znanstveno-popularna događanja koja se sastoje od teoretskog i praktičnog dijela. U teoretskom dijelu, sudionici se upoznaju sa životom i otkrićima Leonarda da Vincija njegovim slikarskim djelima poput Vitruvijevog čovjeka te ključnim izumima kao što su avion s ptičjim krilima, perpetuum mobile, katapult, tenk i bicikl. U praktičnom dijelu koriste 3D olovke za izradu replika Vitruvijevog čovjeka i aviona te konstruiraju katapult. Sudionici zadržavaju svoje radove. Na kraju, uz pomoć VR naočala, istražuju virtualne rekonstrukcije svemira ili povijesnih gradova poput Firence. Radionice također pokrivaju osnove VR-a i AR-a, hardver i softver, dizajn VR/AR iskustava, primjene u STEM edukaciji, etiku.
 
Aktivnosti projekta:
  • Pohađanje izobrazbi vezanih uz unaprjeđenje kapaciteta za provođenje STEM aktivnosti među djecom i učenicima
  • Organizacija. i provođenje izobrazbi od strane partnera. VU i/ili ZI, kojima se educiraju osobe koje su zaposlene/volonteri kod prijavitelja i/ili partnera OCD-a i OOI i koje su uključene u provedbu projektnih aktivnosti
  • Promocija STEM područja kroz organizaciju manifestacija i/ili znanstveno-popularnih događanja za djecu i učenike (sajmovi, festivali, natjecanja, STEM izložbe, STEM štandovi i sl.) u odgojno-obrazovnim ustanovama
  • Promocija STEM područja na javnim mjestima
  • Mentoriranje za provedbu projektnih aktivnosti s djecom i učenicima i nadgledanje provedbe
  • Studijski posjeti (nacionalnim i inozemnim) organizacijama koje se bave inovativnim metodama prezentacije i približavanja STEM-a djeci i učenicima
Rezultati projekta: Unaprijeđeni kapaciteti udruge Virtualci za provedbu STEM programa kroz razvoj i provedbu edukacijskih programa za volontere i zaposlenike te kroz suradnju s visokim učilištima i znanstvenim institutima (Algebra i IRB). Unaprijeđeni kapaciteti organizacija civilnoga društva za provedbu programa u području promocije STEM-a te suradnja s visokim učilištima i/ili znanstvenim institutima i odgojno-obrazovnim institucijama.
 

logo

Brošure Algebra grupe

Sveučilište Junior
Kontaktirajte nas