Image for Najboljim studentima dizajna uručene nagrade za vizualna rješenja za restorane brze prehrane
Naslovnica

Najboljim studentima dizajna uručene nagrade za vizualna rješenja za restorane brze prehrane

Suradnjom s gospodarstvom, u ovom slučaju poznatim lancem brze prehrane Ali Kebaba, Visoko učilište Algebra želi omogućiti studentima dizajna već tijekom studija što brže upoznavanje sa stvarnim uvjetima i procedurama koje vladaju prilikom konkretnih suradnji s tvrtkama, njihovim budućim klijentima. Studij dizajna i tržišnih komunikacija također je novim studentima dodijelio jednu punu i četiri djelomične stipendije za upis, a preostali potencijalni studenti još uvijek se mogu upisati na ovaj studij jer nastava počinje u listopadu.

Studij dizajna i tržišnih komunikacija Visokog učilišta Algebra u suradnji s partnerom, poznatim lancem brze prehrane Ali Kebaba, dodijelio je nagrade studentima trećeg i petog semestra ovog studija koji su sudjelovali u izradi brandinga i vizualnog identiteta tvrtke. Studenti trećeg semestra radili su na osmišljavanju brend strategije te vizualnog identiteta, te izradi brand booka. Studenti petog semestra radili su, pak, na dizajnu ambalaže.

Sudjelovanje na ovakvim projektima, u suradnji s partnerskim tvrtkama za koje se razvijaju idejna rješenja, integralni je dio praktične nastave na studiju dizajna, a projekt uvijek zaključuje stvarni agencijski pitch gdje pred klijentom studenti prezentiraju svoja vizualna rješenja. Ovakav je vid praktične, projektne nastave osmišljen kako bi studenti što bolje iskusili realne uvjete kakvi vladaju na tržištu i kako bi se upoznali s trendovima i procedurom suradnje na području tržišnih komunikacija kroz suradnju s konkretnom, pravom tvrtkom.

Nagradu za najbolje rješenje branda i vizualnog identiteta osvojio je student Dalibor Kušenić, dok su drugo i treće mjesto osvojili Dario Srnec i Ivan Šimić. Najbolji dizajn ambalaže za Ali Kebabu dizajnirala je Anamarija Karlović. Svi nagrađeni također su osvojili i novčane nagrade.

Budući da nastava na preddiplomskom studiju dizajna i tržišnih komunikacija na Visokom učilištu Algebra počinje u listopadu i da u prijavni ured još uvijek pristižu upiti potencijalnih studenata, do kraja mjeseca se može putem web stranica ispuniti prijavni obrazac i pristupiti motivacijskim razgovorima.

„Prepoznavši nastojanja gospodarskih subjekata na preuzimanje svježih ideja vizualnog komuniciranja te dugoročnu investiciju u branding i vizualno oblikovanje tržišnih komunikacija,
studenti su kroz redovni nastavni proces radili na stvarnom projektu iz gospodarstva“, pojašnjava doc.art.dr.sc. Siniša Bogdanović, voditelj studija dizajna na Visokom učilištu Algebra. „Sam proces je trajao cijeli semestar a studenti su pokazali zavidno rješavanje svih elemenata projektnog zadatka – istraživanja, ankete, izrade tipičnih kupaca/persona, idejnih rješenja i skica, te finalnog projekta, brand booka. Vjerujemo da će studentima sudjelovanje na projektu ove vrste omogućiti značajno bolji pogled na samu kreativnu industriju te trendove koji se zbivaju“, naglasio je.

„Vizija Ali Kebabe je postati svjetski brend, vodeći se time željeli smo osvježiti i upotpuniti cjelokupno sliku brenda. U potrazi za inovativnosti i kreativnosti odlučili smo angažirati Z generaciju kako bi uz stručno mentorstvo prof. Siniše Bogdanovića napravili dodatan iskorak u vizualnom identitetu. Prepoznavanjem tržišnih potreba i željom za širenjem poslovanja, a i uvođenjem novih ideja u naš projekt Ali Kebaba, zaključili smo da je upravo studentska kreativna usmjerenost potrebna kako bismo ostvarili željene rezultate. Studenti su tijekom suradnje s Ali Kebaba brendom postigli traženi cilj, a to je: približavanje naših prehrambenih proizvoda i usluge našim korisnicima. Studentska rješenja su dovela kreativni iskorak te su najbolji od njih i nagrađeni od naše strane. Ovim putem se posebno zahvaljujemo studentima i mentoru na zalaganju i kreativnim prijedlozima koji su napravljeni. Nadamo se da ćemo i u budućnosti nastaviti surađivati te dodatno oplemeniti našu dobro započetu suradnju“, izjavio je Valerijan Božić, glavni izvršni direktor tvrtke Ali Kebaba.

Ovih su dana također dodijeljene i stipendije najuspješnijim budućim studentima koji su se prijavili na stipendijski natječaj studija dizajna i tržišnih komunikacija na Visokom učilištu Algebra. Potpunu stipendiju, u iznosu cjelokupne školarine, svojom je prijavom, radom i finalnim rezultatom na zadanu temu dizajna za zamišljenu startup tvrtku, zaslužila Dora Biroš, dok su djelomične stipendije za studij dizajna na Visokom učilištu Algebra zaslužile Mirela Češkić, Maja Krištafor, Inga Đuđik i Doris Stipanović.

Brošure Algebra grupe

Sveučilište Junior
Kontaktirajte nas

Zašto je Algebra siguran izbor za tvoju budućnost?

Vjetar u
leđa

Kod nas ćeš naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo ti tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti te metom poslodavaca.

Moderna metodologija

Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.

Kvaliteta bez premca

Ponosni smo na brojna priznanja i status najboljeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da tvoja budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.

Newsletter

Želiš biti u tijeku sa svim novostima vezanim uz Algebru? Prijavi se na naš newsletter.