VLE – virtual learning environment (LMS – Learning management system) – softver tj. sustav koji upravlja svim elementima digitalnog učenja, pruža informacije o tijeku obrazovnog procesa i omogućuje komunikaciju među korisnicima. Iako najčešće služi za upravljanje online nastavom i hibridnom tj. mješovitom nastavom, često ima i funkcionalnosti za upravljanje i praćenje klasične učioničke nastave.
Blended learning – mješovita nastava – kombinacija klasične nastave i e-learninga
Flipped classroom – obrnuta učionica – obrazovni proces u kojem učenici ili polaznici prvo proučavaju digitalne materijale, a zatim sa stečenim predznanjima dolaze u fizičku učionicu ili laboratorij. Učionica postaje mjesto za konstruktivne diskusije prilagođene grupi, jačanje i produbljivanje znanja i spoznaja te povezivanje naučenog, za razliku od klasičnih predavanja u kojem se svakoj grupi predaje iznova na isti način istim tempom.
Blended learning -kombinacija klasične nastave i samostalnog učenja putem digitalnih obrazovnih sadržaja.
SCORM – Sharable Content Object Reference Model – skup specifikacija usvojenih iz različitih izvora koja pruža sveobuhvatno rješenje za digitalno učenje i omogućuje interaktivnost, pristupnost i višekratno korištenje sadržaja za učenje
AICC – Aviation Industry CBT Committee – međunarodna udruga edukacijskih ustanova koje nastavni proces baziraju na tehnologiji. Ujedno i standard e-learninga.
CBT – Computer Based Training – učenje s pomoću računala
WBT – Web based training – e-learning se bazira na Internet i sve pogodnosti koje iz toga proizlaze (individualnost pristupa, velik broj polaznika, geografska neovisnost.)
Ulazno testiranje – postupak inicijalnog testiranja polaznika digitalnog učenja radi stjecanja uvida u predznanje pojedinca. Obično se koristi zato da bi se odredilo kome trebaju koje edukacije.
Izlazno testiranje – postupak zaključnog testiranja polaznika digitalnog učenja radi komparacije ulaznog i izlaznog znanja ili samostalne procjene uspješnosti učenja.