Broj 1 sustav osiguranja kvalitete u Hrvatskoj

Kreiramo digitalnu budućnost u Hrvatskoj već 27 godina

Međunarodna razmjena s više od 100 institucija

96% naših studenata po završetku studija zaposli se unutar 3 mjeseca

Za koga je ovaj studij?

Ovaj studij je za one koji…

  • žele razumjeti kako funkcionira marketing u digitalnom dobu,
  • zanima ih kombinacija kreativnosti i tehnologije,
  • žele razviti praktične vještine za rad u dinamičnom poslovnom okruženju.

I za one koji…

  • planiraju graditi karijeru u marketinškim agencijama ili unutar kompanija,
  • žele učiti od vodećih stručnjaka i raditi na stvarnim projektima,
  • žele međunarodno relevantno obrazovanje koje otvara vrata karijeri u Hrvatskoj i inozemstvu.

Ovaj studij razvija tvoje znanje o marketingu od temeljnih osnova ekonomije i marketinga do digitalnih kanala. Naučit ćeš koristiti alate za oglašavanje, analitiku i automatizaciju koji su ključni za uspješno vođenje kampanja. Upoznat ćeš se s psihologijom i ponašanjem potrošača kako bi bolje razumio/la ciljane publike i donosio/la učinkovitije odluke. Kroz studij ćeš razvijati vještine rada s podacima, oblikovati strategije koje spajaju kreativnost i analitiku te graditi komunikacijske i prezentacijske vještine potrebne za karijeru u dinamičnom digitalnom okruženju.

Dodatna mogućnost za studij koji se u potpunosti izvodi na engleskom jeziku

Sveučilište Algebra Bernays u suradnji s Goldsmiths, University of London za ovaj studijski smjer studentima omogućuju stjecanje dodatne, britanske diplome.

Pregled kolegija po temama

Temelji ekonomije, marketinga i potrošaća

Osnove ekonomije i marketinga
Ponašanje potrošača
Statistika i istraživanje tržišta
Strateški i međunarodni marketing
Psihologija u marketinškim komunikacijama

Digitalni kanali i alati

Digitalno oglašavanje
Marketing na tražilicama i oglašivačkim mrežama (SEO/SEM)
Društvene mreže i marketing sadržajem
eCommerce i sustavi za upravljanje sadržajem

Podaci, analitika i AI

Marketinški podaci i metrike
CRM i marketing automatizacija
Data Driven Storytelling
Primjena umjetne inteligencije u marketingu

Profesionalne i kreativne vještine

Upravljanje projektima i inovacijama
Menadžment i Leadership
Osnove prodaje i pregovaranja
Stručna praksa, integrirani i društveno odgovorni projektni zadaci

Nakon studija..

…možeš raditi u područjima kao što su:

Digital Marketing Specialist – planiraš i vodiš online kampanje na različitim kanalima
Social Media Manager – kreiraš sadržaj i upravljaš komunikacijom na društvenim mrežama
Content Creator / Content Marketing Specialist – razvijaš sadržaj koji gradi brend i angažira publiku
SEO/SEM Specialist – optimiziraš web stranice i oglašavaš na tražilicama
eCommerce Specialist – razvijaš i vodiš online prodajne kanale
Marketing Data Analyst – analiziraš podatke i mjeriš uspješnost digitalnih kampanja

Izjava studentice:


Moje iskustvo studiranja na sveučilištu do sad bilo je vrlo inspirativno, zabavno i ispunjeno konkretnim znanjima. Studiji su osmišljeni tako da su u potpunosti prilagođeni stvarnim potrebama tržišta, pa sam kroz studij imala priliku steći vještine koje sam odmah mogla primijeniti u praksi. To mi je dalo sigurnost i vjeru da sam na dobrom putu za daljnji razvoj karijere. Ono što me najviše pripremilo za stvarni svijet rada bio je moj angažman u studentskoj udruzi Ekonomskoj klinici, gdje sam imala priliku organizirati marketinšku konferenciju Underline. Kao voditeljica projektnog tima od 20 ljudi, naučila sam kako planirati i koordinirati velik događaj za više od 200 sudionika. Rad kroz sveučilišnu agenciju Digital Talents dodatno me pripremio za industrijske izazove. Profesori su iznimno pristupačni i podržavaju razvoj studenata, a kroz Erasmus+ projekt u Belgiji stvorila sam prijateljstva i nezaboravne uspomene. Savjetujem budućim studentima da iskoriste sve prilike, sudjeluju u projektima i grade prijateljstva.

Patricija Mrkonjić, studentica Digitalnog marketinga
Izjava studentice:


Moje iskustvo studiranja na sveučilištu do sad bilo je vrlo inspirativno, zabavno i ispunjeno konkretnim znanjima. Studiji su osmišljeni tako da su u potpunosti prilagođeni stvarnim potrebama tržišta, pa sam kroz studij imala priliku steći vještine koje sam odmah mogla primijeniti u praksi. To mi je dalo sigurnost i vjeru da sam na dobrom putu za daljnji razvoj karijere. Ono što me najviše pripremilo za stvarni svijet rada bio je moj angažman u studentskoj udruzi Ekonomskoj klinici, gdje sam imala priliku organizirati marketinšku konferenciju Underline. Kao voditeljica projektnog tima od 20 ljudi, naučila sam kako planirati i koordinirati velik događaj za više od 200 sudionika. Rad kroz sveučilišnu agenciju Digital Talents dodatno me pripremio za industrijske izazove. Profesori su iznimno pristupačni i podržavaju razvoj studenata, a kroz Erasmus+ projekt u Belgiji stvorila sam prijateljstva i nezaboravne uspomene. Savjetujem budućim studentima da iskoriste sve prilike, sudjeluju u projektima i grade prijateljstva.

Patricija Mrkonjić, studentica Digitalnog marketinga

Primjeri kolegija

Ponašanje potrošača

Što pokreće kupce, kako razmišljaju i donose odluke? Ovaj kolegij objašnjava psihološke, društvene i tehnološke čimbenike koji oblikuju navike i očekivanja potrošača. Naučit ćeš analizirati postupak donošenja odluka i prepoznati prilike za kreiranje učinkovitih marketinških strategija. Znanja iz kolegija primijenit ćeš u stvarnim situacijama i razviti sposobnost razumijevanja kupaca bez kojih marketing ne bi postojao. Nakon završetka, moći ćeš raditi na poslovima gdje je ključno razumijevanje publike.

Digitalno oglašavanje

Kako brendovi komuniciraju u digitalnom okruženju i zašto je online prisutnost presudna? Ovaj kolegij uvodi te u svijet digitalnih kanala, od tražilica i društvenih mreža do display oglasa i newslettera. Naučit ćeš planirati i voditi kampanje, razumjeti putovanje korisnika te koristiti podatke i alate za optimizaciju rezultata. Kroz primjere iz prakse i studije slučaja steći ćeš znanja potrebna za rad u dinamičnom području digitalnog marketinga.

Dvojna diploma

Način izvođenja studija

klasično, online

Jezik izvođenja studija

hrvatski jezik, engleski jezik

Trajanje studija

8 semestara (4 godine)

Trajanje semestra

15 radnih tjedana
+ 4 ispitna tjedna

Ukupan broj ECTS bodova

240

Stručni naziv

bacc.oec.

Prvostupnik digitalnog marketinga / Prvostupnica digitalnog marketinga (bacc. oec.)

Akademski naziv na engleskome jeziku

Bachelor in Digital Marketing

Certifikati koje možete položiti tijekom studija

ECDL Start
(4 ispita)

Google Ads
Qualified Individual