Broj 1 sustav osiguranja kvalitete u Hrvatskoj
Kreiramo digitalnu budućnost u Hrvatskoj već 27 godina
Međunarodna razmjena s više od 100 institucija
96% naših studenata po završetku studija zaposli se unutar 3 mjeseca
Za koga je ovaj studij?
Ovaj studij je za one koji…
- žele razumjeti kako funkcionira marketing u digitalnom dobu,
- zanima ih kombinacija kreativnosti i tehnologije,
- žele razviti praktične vještine za rad u dinamičnom poslovnom okruženju.
I za one koji…
- planiraju graditi karijeru u marketinškim agencijama ili unutar kompanija,
- žele učiti od vodećih stručnjaka i raditi na stvarnim projektima,
- žele međunarodno relevantno obrazovanje koje otvara vrata karijeri u Hrvatskoj i inozemstvu.
Ovaj studij razvija tvoje znanje o marketingu od temeljnih osnova ekonomije i marketinga do digitalnih kanala. Naučit ćeš koristiti alate za oglašavanje, analitiku i automatizaciju koji su ključni za uspješno vođenje kampanja. Upoznat ćeš se s psihologijom i ponašanjem potrošača kako bi bolje razumio/la ciljane publike i donosio/la učinkovitije odluke. Kroz studij ćeš razvijati vještine rada s podacima, oblikovati strategije koje spajaju kreativnost i analitiku te graditi komunikacijske i prezentacijske vještine potrebne za karijeru u dinamičnom digitalnom okruženju.

Pregled kolegija po temama
Temelji ekonomije, marketinga i potrošaća
Osnove ekonomije i marketinga
Ponašanje potrošača
Statistika i istraživanje tržišta
Strateški i međunarodni marketing
Psihologija u marketinškim komunikacijama
Digitalni kanali i alati
Digitalno oglašavanje
Marketing na tražilicama i oglašivačkim mrežama (SEO/SEM)
Društvene mreže i marketing sadržajem
eCommerce i sustavi za upravljanje sadržajem
Podaci, analitika i AI
Marketinški podaci i metrike
CRM i marketing automatizacija
Data Driven Storytelling
Primjena umjetne inteligencije u marketingu
Profesionalne i kreativne vještine
Upravljanje projektima i inovacijama
Menadžment i Leadership
Osnove prodaje i pregovaranja
Stručna praksa, integrirani i društveno odgovorni projektni zadaci
Nakon studija..
…možeš raditi u područjima kao što su:
Digital Marketing Specialist – planiraš i vodiš online kampanje na različitim kanalima
Social Media Manager – kreiraš sadržaj i upravljaš komunikacijom na društvenim mrežama
Content Creator / Content Marketing Specialist – razvijaš sadržaj koji gradi brend i angažira publiku
SEO/SEM Specialist – optimiziraš web stranice i oglašavaš na tražilicama
eCommerce Specialist – razvijaš i vodiš online prodajne kanale
Marketing Data Analyst – analiziraš podatke i mjeriš uspješnost digitalnih kampanja

Moje iskustvo studiranja na sveučilištu do sad bilo je vrlo inspirativno, zabavno i ispunjeno konkretnim znanjima. Studiji su osmišljeni tako da su u potpunosti prilagođeni stvarnim potrebama tržišta, pa sam kroz studij imala priliku steći vještine koje sam odmah mogla primijeniti u praksi. To mi je dalo sigurnost i vjeru da sam na dobrom putu za daljnji razvoj karijere. Ono što me najviše pripremilo za stvarni svijet rada bio je moj angažman u studentskoj udruzi Ekonomskoj klinici, gdje sam imala priliku organizirati marketinšku konferenciju Underline. Kao voditeljica projektnog tima od 20 ljudi, naučila sam kako planirati i koordinirati velik događaj za više od 200 sudionika. Rad kroz sveučilišnu agenciju Digital Talents dodatno me pripremio za industrijske izazove. Profesori su iznimno pristupačni i podržavaju razvoj studenata, a kroz Erasmus+ projekt u Belgiji stvorila sam prijateljstva i nezaboravne uspomene. Savjetujem budućim studentima da iskoriste sve prilike, sudjeluju u projektima i grade prijateljstva.

Moje iskustvo studiranja na sveučilištu do sad bilo je vrlo inspirativno, zabavno i ispunjeno konkretnim znanjima. Studiji su osmišljeni tako da su u potpunosti prilagođeni stvarnim potrebama tržišta, pa sam kroz studij imala priliku steći vještine koje sam odmah mogla primijeniti u praksi. To mi je dalo sigurnost i vjeru da sam na dobrom putu za daljnji razvoj karijere. Ono što me najviše pripremilo za stvarni svijet rada bio je moj angažman u studentskoj udruzi Ekonomskoj klinici, gdje sam imala priliku organizirati marketinšku konferenciju Underline. Kao voditeljica projektnog tima od 20 ljudi, naučila sam kako planirati i koordinirati velik događaj za više od 200 sudionika. Rad kroz sveučilišnu agenciju Digital Talents dodatno me pripremio za industrijske izazove. Profesori su iznimno pristupačni i podržavaju razvoj studenata, a kroz Erasmus+ projekt u Belgiji stvorila sam prijateljstva i nezaboravne uspomene. Savjetujem budućim studentima da iskoriste sve prilike, sudjeluju u projektima i grade prijateljstva.
Patricija Mrkonjić, studentica Digitalnog marketinga
Primjeri kolegija

Ponašanje potrošača
Što pokreće kupce, kako razmišljaju i donose odluke? Ovaj kolegij objašnjava psihološke, društvene i tehnološke čimbenike koji oblikuju navike i očekivanja potrošača. Naučit ćeš analizirati postupak donošenja odluka i prepoznati prilike za kreiranje učinkovitih marketinških strategija. Znanja iz kolegija primijenit ćeš u stvarnim situacijama i razviti sposobnost razumijevanja kupaca bez kojih marketing ne bi postojao. Nakon završetka, moći ćeš raditi na poslovima gdje je ključno razumijevanje publike.

Digitalno oglašavanje
Kako brendovi komuniciraju u digitalnom okruženju i zašto je online prisutnost presudna? Ovaj kolegij uvodi te u svijet digitalnih kanala, od tražilica i društvenih mreža do display oglasa i newslettera. Naučit ćeš planirati i voditi kampanje, razumjeti putovanje korisnika te koristiti podatke i alate za optimizaciju rezultata. Kroz primjere iz prakse i studije slučaja steći ćeš znanja potrebna za rad u dinamičnom području digitalnog marketinga.
Dvojna diploma
Način izvođenja studija
klasično, online
Jezik izvođenja studija
hrvatski jezik, engleski jezik
Trajanje studija
8 semestara (4 godine)
Trajanje semestra
15 radnih tjedana
+ 4 ispitna tjedna
Ukupan broj ECTS bodova
240
Stručni naziv
bacc.oec.
Prvostupnik digitalnog marketinga / Prvostupnica digitalnog marketinga (bacc. oec.)
Akademski naziv na engleskome jeziku
Bachelor in Digital Marketing
Certifikati koje možete položiti tijekom studija

ECDL Start
(4 ispita)

Google Ads
Qualified Individual




