Broj 1 sustav osiguranja kvalitete u Hrvatskoj
Kreiramo digitalnu budućnost u Hrvatskoj već 27 godina
Međunarodna razmjena s više od 100 institucija
96% naših studenata po završetku studija zaposli se unutar 3 mjeseca
Za koga je ovaj studij?
Ovaj studij je za one koji…
…žele razumjeti kako potrošači, tržišta, novi poslovni modeli I podaci međusobno djeluju, i kako na temelju toga donositi marketinške odluke.
I za one koji…
…su spremni razvijati strateške vještine, razumjeti ponašanje potrošača, učiti o izgradnji snažnih brendova I upravljanju inovacijama u digitalnom okruženju.
Ako želiš naučiti kako razvijati brend, kako upravljati inovacijama koje su ključne za istraživačko-razvojnu industriju i širi gospodarski rast, upiši naš diplomski studij Digitalnog marketinga. Uz to ćeš savladati oblikovanje korisničkog iskustva te primjenu teorije igara u marketingu i odlučivanju, uz razumijevanje ključnih pokazatelja uspješnosti – marketinških metrika.
Pregled kolegija po temama
Upravljanje i vodstvo
Menadžment i leadership
Poduzetništvo
Osnove prodaje i pregovaranja
Ponašanje potrošača i iskustvo korisnika
Bihevioralna ekonomija
Korisničko iskustvo (CX)
Metodologija istraživanja
Istraživački nacrt
Diplomski rad
Strategije i inovacije
Digitalna transformacija i disruptivni poslovni modeli
Upravljanje inovacijama i razvoj proizvoda i usluga
Inovativni projekti (I–III)
Strateško upravljanje marketingom
Strateški marketing
Upravljanje markom u digitalno doba
Međunarodni marketing
Teorija igara u marketingu
Marketinški podaci i metrike
Nakon studija..
…možeš raditi u područjima kao što su:
brand management
product marketing
customer experience management
market research and consumer insights
marketing strategy development
Primjeri kolegija

Upravljanje markom u digitalno doba
Upravljanje markom u digitalno doba
Na ovom kolegiju učiš kako pozicionirati brand, kako ga razvijati I upravljati s njim u tradicionalnom i digitalnom marketingu. Također, naučit ćeš I kako upravljati reputacijom branda na online kanalima i kako ga prilagoditi potrebama različitih publika.
Način izvođenja studija
Full online ili hibridno*
*(online i uživo)
Jezik izvođenja studija
engleski jezik
Trajanje studija
4 semestra (2 godine)
Trajanje semestra
15 radnih tjedana
+ 4 ispitna tjedna
Ukupan broj ECTS bodova
120
Stručni naziv
mag. oec.
Magistar digitalnog marketinga / Magistra digitalnog marketinga (mag. oec.)

