Broj 1 sustav osiguranja kvalitete u Hrvatskoj

Kreiramo digitalnu budućnost u Hrvatskoj već 27 godina

Međunarodna razmjena s više od 100 institucija

96% naših studenata po završetku studija zaposli se unutar 3 mjeseca

Za koga je ovaj studij?

Ovaj studij je za one koji…

…žele razumjeti kako potrošači, tržišta, novi poslovni modeli I podaci međusobno djeluju, i kako na temelju toga donositi marketinške odluke.

I za one koji…

…su spremni razvijati strateške vještine, razumjeti ponašanje potrošača, učiti o izgradnji snažnih brendova I upravljanju inovacijama u digitalnom okruženju.

Ako želiš naučiti kako razvijati brend, kako upravljati inovacijama koje su ključne za istraživačko-razvojnu industriju i širi gospodarski rast, upiši naš diplomski studij Digitalnog marketinga. Uz to ćeš savladati oblikovanje korisničkog iskustva te primjenu teorije igara u marketingu i odlučivanju, uz razumijevanje ključnih pokazatelja uspješnosti – marketinških metrika.

Pregled kolegija po temama

Upravljanje i vodstvo

Menadžment i leadership
Poduzetništvo
Osnove prodaje i pregovaranja

Ponašanje potrošača i iskustvo korisnika

Bihevioralna ekonomija
Korisničko iskustvo (CX)

Metodologija istraživanja

Istraživački nacrt
Diplomski rad

Strategije i inovacije

Digitalna transformacija i disruptivni poslovni modeli
Upravljanje inovacijama i razvoj proizvoda i usluga
Inovativni projekti (I–III)

Strateško upravljanje marketingom

Strateški marketing
Upravljanje markom u digitalno doba
Međunarodni marketing
Teorija igara u marketingu
Marketinški podaci i metrike

Studij je moguće pohađati:

Full online studij

100 % online, bez dolazaka na kampus.

Hibridni studij

Kombinacija online nastave i povremenih vježbi uživo.

Nakon studija..

…možeš raditi u područjima kao što su:

brand management
product marketing
customer experience management
market research and consumer insights
marketing strategy development

Primjeri kolegija

Upravljanje markom u digitalno doba

Upravljanje markom u digitalno doba
Na ovom kolegiju učiš kako pozicionirati brand, kako ga razvijati I upravljati s njim u tradicionalnom i digitalnom marketingu. Također, naučit ćeš I kako upravljati reputacijom branda na online kanalima i kako ga prilagoditi potrebama različitih publika.

Teorija igara u marketingu

Na ovom kolegiju učiš kako biti nekoliko koraka naprijed, analizirati poteze konkurencije i donositi pametnije poslovne odluke. Kroz praktične primjere vidiš kako se teorija igara primjenjuje u pregovorima, suradnji, marketingu i natjecanju na tržištu.

Način izvođenja studija

Full online ili hibridno*

*(online i uživo)

Jezik izvođenja studija

engleski jezik

Trajanje studija

4 semestra (2 godine)

Trajanje semestra

15 radnih tjedana
+ 4 ispitna tjedna

Ukupan broj ECTS bodova

120

Stručni naziv

mag. oec.

Magistar digitalnog marketinga / Magistra digitalnog marketinga (mag. oec.)