Manager Mozaik Event Centra
Mozaik grupa
Kada radite u prodaji, u svakom trenutku je važno znati kome se obraćate, kako pristupate klijentima i koje su vaše prednosti, odnosno zašto bi trebali izabrati upravo vas, vašu uslugu ili prostor. Zdravstvena situacija okrenula je sve naglavačke pa smo u nekoliko dana od Centra bukiranog nekoliko mjeseci unaprijed došli do faze da 2 mjeseca uopće nema evenata. Prilagodili smo ponudu i dopunili je online i hibridnim eventima, no trebalo je prilagoditi i komunikaciju, odnosno obratiti se i širem krugu klijenata koji ne moraju nužno znati što je online ili hibridni event, a htjeli bi se organizacijom nekog događanja obratiti svojim partnerima, korisnicima ili zajednici. Na LinkedInu sam pogledala niz prodajnih edukacija te edukacija o tome kako pristupiti klijentu u novim okolnostima, kako s poslovne, tako i s ljudske strane jer je kod ljudi bio prisutan velik strah od nepoznatog i od razvoja situacije u budućnosti pa je trebalo razmišljati i o tom segmentu.