Naslovnica

Bespovratne potpore za digitalizaciju

Bespovratne potpore za digitalizaciju

Iskoristi 20% popusta

Osigurano je 206 milijuna kuna za digitalizaciju poslovanja malih i srednjih poduzeća!

Pozivom na dodjelu bespovratnih sredstava „Bespovratne potpore za digitalizaciju“ osigurano je 206.000.000 kn za mala i srednja poduzeća. Pozivom se želi omogućiti digitalizacija MSP-ova u svrhu digitalne transformacije hrvatskih poduzetnika nabavom digitalnih alata i opreme te jačanjem digitalnih vještina za razvoj i primjenu novih proizvoda, usluga i procesa. U konačnici to će rezultirati jačanjem tržišne pozicije poduzeća i rastom produktivnosti.

Tko se može prijaviti na javni poziv?

Bespovratna sredstva namijenjena su pravnim ili fizičkim osobama koja su mikro, mala ili srednja poduzeća. Prijavitelj mora imati najmanje tri (3) zaposlena na puno radno vrijeme (temeljem sati rada) u godini koja prethodi godini u kojoj je podnesen projektni prijedlog. Partnerske organizacije i partnerstvo bilo koje vrste nisu prihvatljivi.

Ako niste sigurni pripada li vaše poduzeće u skupinu MSP-ova, provjerite ulazi li u kategoriju pomoću Vodiča.

Koje su aktivnosti prihvatljive pozivom?

Pozivom se namjerava financirati uvođenje novih ili značajno poboljšanih proizvodnih postupaka, načina isporuke usluga ili organizacijskih praksi kroz:

  • izradu/ razvoj/ nabavu digitalnih rješenja i tehnologija namijenjenih unapređenju digitalizacije u svrhu digitalne transformacije poslovanja/ poslovnih procesa/ proizvodnje;
  • implementaciju, prilagodbu, integraciju digitalnih rješenja i tehnologija s postojećim/ novim unutrašnjim/ vanjskim sustavima koja pridonose digitalizaciji u svrhu digitalne transformacije poslovanja;
  • jačanje digitalnih vještina zaposlenika, uključujući vještine povezane s tehnologijama u oblaku, povezano s prethodno navedenim aktivnostima.

Projektne aktivnosti trebaju završiti u roku od 24 mjeseca.

Koji su troškovi prihvatljivi za financiranje?

  • troškovi nabave standardnih i out-of-box softvera i izrade/razvoja specifičnog softvera (dizajniran po mjeri za potrebe korisnika), uključujući i njegovo instaliranje, programiranje, testiranje i/ili konfiguraciju za potrebe korisnika (npr. DMS, ERP, CRM, HRM, CMS, ECM, CAD, CAM…)
  • troškovi za licence za nabavu ili nadogradnju softvera (trajne ili najam od najviše od dana nabave do kraja trajanja provedbe projekta)
  • troškovi korištenja raznovrsnih usluga računalnog oblaka (Cloud) – SaaS (Software as a Service), IaaS (Infrastructure as a Service), Paas (Platform as a Service), WPaaS (Workplace as a Service) i sl. modela/usluge: nabava prava korištenja u razdoblju od najviše od dana nabave usluge do kraja trajanja provedbe projekta Odaberi program
  • troškovi nabave aplikativnih mrežnih rješenja i licenci (trajne ili najam od najviše od dana nabave do kraja trajanja provedbe projekta)
  • troškovi nabave računalne opreme (hardware), uključujući i instaliranje, programiranje i/ili konfiguraciju (računala, UPS, aktivna i pasivna mrežna oprema, itd.) isključivo za potrebe provedbe projektnih aktivnosti
  • troškovi projektiranja i nabave opreme za potrebe naprednih sustava digitalizacije kao npr. Interneta stvari, naprednih mrežnih sustava i procesa za Industriju 4.0 i sl.
  • troškovi implementacije rješenja za kibernetičku sigurnost na temelju provedenih penetracijskih testiranja/provedenih sigurnosnih provjera sustava/provjera propusnosti podataka Odaberi program
  • edukacija zaposlenika za korištenje novih implementiranih sustava u sklopu projektnih aktivnosti, uključujući vještine povezane s računarstvom u oblaku, kao dio isporuke usluge do najviše 10 % vrijednosti projekta Odaberi program
  • trošak usluge pripreme Plana digitalne transformacije, prihvatljivo od datuma objave Poziva (do najvišeg iznosa troška od 15.000 kn.

Koliko novca je moguće dobiti i je li potrebno vlastito sufinanciranje?

Najniži iznos potpore koji se može dobiti po pojedinom projektu je 150.000 kn, a najviši iznos potpore je 750.000 kn. Vlastito sufinanciranje projekta je potrebno te ono ovisi o skupini razvijenosti regije u kojoj se poduzeće nalazi. Intenzitet potpore je do 70 % prihvatljivih troškova za prijavitelje sa sjedištem u najmanje razvijenim županijama, razvrstanima u I. skupinu razvijenosti, zatim 65 % za II skupinu, 60 % za III skupinu te 55 % za IV. skupinu koja obuhvaća najrazvijenije županije.

Provjerite u koju skupinu razvijenosti pripada Vaša regija na poveznici.

Potpora se dodjeljuje u modalitetu potpora male vrijednosti (de minimis) te ukupan iznos potpore male vrijednosti koja se po državi članici dodjeljuje jednom (jedinstvenom) poduzetniku ne smije prelaziti 200.000 EUR tijekom prethodne dvije fiskalne godine i u tekućoj fiskalnoj godini.

Važna napomena: prema novom Pravilniku o postupcima nabave za neobveznike Zakona o javnoj nabavi, moguće je direktno ugovarati sve nabave do 1 milijun kn što znači da nije potrebno prolaziti složene procedure javne objave poziva na dostavu ponuda.

Kada i kako se mogu prijaviti?

Poziv je trenutno otvoren te prijave započinju 1. srpnja 2022. godine te traju do 12. kolovoza 2022. do 11.00 sati. Ovdje se ne radi o tzv. najbržem prstu, pa nakon krajnjeg roka za podnošenje projektnih prijedloga započinje kvalitativna procjena svih pristiglih projekata. Prijava se podnosi isključivo online putem sustava eNPOO.

Što Algebra može učiniti za vas?

Svakodnevno se trudimo povećati kvalitetu svojih usluga te provoditi digitalnu transformaciju društva. Obratite nam se za jednu od mnogobrojnih edukacija koje će vaše zaposlenike i tvrtku ojačati i unaprijediti za razvoj, implementaciju i prilagodbu digitalnih rješenja i tehnologija.

Što su moji prvi koraci?

  1. Proučite poziv te definirajte potrebe svoje tvrtke u pogledu digitalizacije poslovanja te odaberite usluge i edukacije koje su vam potrebne za povećanje produktivnosti i konkurentnosti.
  2. Ako ste odabrali Algebru kao svojeg pružatelja edukacija koje će se financirati putem bespovratnih sredstava ispunite obrazac u nastavku i naši stručnjaci će vam se javiti povratno u najkraćem mogućem roku.
  3. Za sva dodatna pitanja i pomoć, slobodno nam se javite na projekti@algebra.hr

Prijavite se

"*" indicates required fields




h1.vouch{font-family: Stolzl Bold;font-size: 3.6rem; background: -webkit-linear-gradient(261deg, #c40f61, #e27210); -webkit-background-clip: text; -webkit-text-fill-color: transparent;}.programsBtn a:hover { color: white; text-decoration: none; } .programsBtn a { padding: 10px 16px; border: 2px solid; border-radius: 3px; }.gfield-choice-input { display: none!important; }h2.vouch { font-family: Stolzl Bold; font-size: 2.6rem; background: -webkit-linear-gradient(261deg, #c40f61, #e27210); -webkit-background-clip: text; -webkit-text-fill-color: transparent; }p:empty{display:none;}#kompKampanje { display: none; } .studijInfoContent .container_intro { height: 400px!important; }a.ctaApply3 { margin: 10px; font-size: 12px; padding: 2px 10px; margin-lefT: 18px; color: white!important; }a.ctaApply3:before { content: url(https://www.algebra.hr/certifikacijski-seminari/wp-content/uploads/sites/15/2020/05/arrowhead.png); filter: brightness(60); display: inline-block; transform: rotate(-90deg) scale(0.8); }

Zašto je Algebra siguran izbor za tvoju budućnost?

Vjetar u
leđa

Kod nas ćeš naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo ti tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti te metom poslodavaca.

Moderna metodologija

Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.

Kvaliteta bez premca

Ponosni smo na brojna priznanja i status najboljeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da tvoja budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.