Nastava

Nastava

Iskoristi 20% popusta


Obrazovni se program ostvaruje u skupinama od najviše 15 polaznika. Jedna skupina odgovara jednome obrazovnom stupnju. Skupine su homogene po dobi, kako bi se olakšalo postizanje obrazovnih ishoda s obzirom na postojeća predznanja i iskustvo korištenja informatičke tehnologije.

DINAMIKA ODRŽAVANJA

Nastava Digitalne akademije održava se 2 školska sata tjedno, u blok-satu, u popodnevnim terminima, između 17.30 i 20.30 sati, od ponedjeljka do petka.

Projektne radionice održavaju se tri puta godišnje, krajem studenog ili početkom prosinca, zatim u veljači i u travnju. Kako biste saznali točne termine svake pojedine radionice prijavite se putem linka: https://www.algebra.hr/junior/programi/prijavi-se/, pošaljite nam upit na junior@algebra.hr ili nas nazovite na broj 385 (0)1 2332 861.

LOKACIJE

Trenutni popis lokacija dostupan je na stranici Gdje smo, a radimo na tome da našim digitalnim nindžama omogućimo i dodatne lokacije u još više gradova.

Početak drugih projektnih radionica je između 13. – 27. 02. 2020., ovisno o razredu polaznika i lokaciji.

STUPNJEVI NASTAVE

  • 1. stupanj: Svemir – nepoznata područja i kako ih istražiti
    <strong>1. stupanj:</strong> Svemir – nepoznata područja i kako ih istražiti

    1. stupanj: Svemir – nepoznata područja i kako ih istražiti

    Svemir - nepoznata područja i kako ih istražiti

    Polaznici će u ovom projektu istraživati tajne svemira. Upoznat će izgled planeta Zemlje virtualnim letom oko zemaljske kugle, odjenut će astronauta, upoznati se s dijelovima njegovog odijela te virtualno ući u svemirske letjelice. Naučit će što je gravitacija i orbita, te što je potrebno raketi da izađe iz Zemljine orbite i sleti na Mjesec pomoću programiranja Ozobota koji će biti u funkciji svemirske letjelice. Upoznat će se s pričom o prvom slijetanju na Mjesec, virtualno će postaviti svoju zastavicu na Mjesec te izraditi animaciju. Naučit će i što će im biti potrebno kako bi istražili planete (roveri, sonde, roboti). Programirat će Ozobota koji će za njih istražiti svojstva Mjeseca. Pomoću Ozobota i maketa će upoznati Sunčev sustav i izraditi svoj vlastiti. Prisustvovat će u virtualnoj solarnoj šetnji i saznati što se još nalazi u svemiru osim planeta te pomoću boja programirati i prilagoditi shemu kretanja Ozobota po svemiru poštujući uvjete izvan planeta Zemlja. Sva svoja zapažanja tijekom projekta, kao pravi istraživači, zabilježit će u obliku audio priče popraćene slikama svojih aktivnosti u alatu Kids Story Builder.   Prijavite svoje dijete

  • 2. stupanj: Mali znanstvenici
    <strong>2. stupanj:</strong> Mali znanstvenici

    2. stupanj: Mali znanstvenici

    Mali znanstvenici

    Nije dovoljno promatrati svijet svojim očima. Kroz ovaj će projekt, polaznici kroz digitalne mikroskope promatrati svijet oko nas koji nam je inače nevidljiv­ – od kapi vode do zrnca kave. Napravit će foto i video snimke svojih mikroskopiranih uzoraka i sve zabilježiti u svom dnevniku o istraživanju. Nakon što digitalnim mikroskopom istraže svijet koji je premalen da ga vidimo golim okom, odlazimo među zvijezde u svijet koji je prevelik da bismo ga vidjeli golim okom. U GoogleSkyu će mali znanstvenici pratiti gdje se koje nebesko tijelo nalazi, a u Stellariumu će slikati nebeska tijela koja su jednako velika kao što su i udaljena: crveni planet, Mars i diva našeg Sunčevog sustava, Jupiter. Sva svoja zapažanja, fotografije,  video zapise i rezultate istraživanja će uređivati unutar digitalnih alata.   Prijavite svoje dijete

  • 3. stupanj: Genijalni umovi
    <strong>3. stupanj:</strong> Genijalni umovi

    3. stupanj: Genijalni umovi

    Genijalni umovi

    U ovo projektu, polaznici će digitalno obraditi jedan jedinstveni software – ljudski um! Uz pomoć računala i suvremenih mogućnosti komunikacije naučit će kako funkcionira mozak, ali i kako se osnažuju njegove funkcije. Upoznavanjem nekih od genijalnih umova poput Nikole Tesle, Steve Jobsa, Marie Curie, Leonarda da Vinci-ja i drugih, dočarat ćemo im značaj mašte, kreativnog razmišljanja te mentalne upornosti i dovitljivosti u rješavanju problema. Polaznici će razvijati logiku i kreativno i računalno razmišljanje uz pomoć digitalnih vježbi i zadataka koji će im predstavljati izazove, ali omogućiti osjećaj zadovoljstva zbog njihova postignuća. Projektni zadatak na kojem će polaznici raditi tijekom trajanja ovoga projekta je izrada crtića i programiranih animacija na temu genijalnih umova. Pri tom će koristiti digitalne alate Kleki i Explee uz pomoć kojih će izrađivati likovi, postavljati scene i osmišljavati radnju.   Prijavite svoje dijete

  • 4. stupanj: Istražimo mikrosvijet
    <strong>4. stupanj:</strong> Istražimo mikrosvijet

    4. stupanj: Istražimo mikrosvijet

    Istražimo mikrosvijet

    U ovom projektu polaznici uranjaju u svijet sitnih čestica i tvari koje promatraju pomoću digitalnog mikroskopa. Svaki mikroskopirani uzorak povezan je s programiranjem Ozobota, s kojim polaznike očekuju uzbudljivi i zanimljivi zadaci, staze i poligoni. Uz osmišljavanje algoritama, crtanje staza i rješavanje problema, učenici će pomoću digitalnih snimaka mikroskopiranih uzoraka izrađivati svoju online prezentaciju kroz čitav projekt i naučeno povezivati sa stvarnim životnim situacijama. Rad u timu ostvaruje se kroz aplikaciju Yammer, koji služi i za upravljanje vlastitim e-portfoliom, a računalno razmišljanje potiče se u svakom kreativnom zadatku.   Prijavite svoje dijete

  • 5. stupanj: Python programeri
    <strong>5. stupanj: </strong>Python programeri

    5. stupanj: Python programeri

    Python programeri

    U ovom projektu, polaznici počinju programirati u programskom jeziku Python, jednom od najpopularnijih programskih jezika današnjice. Polaznici osmišljavaju koncept i logistiku svoje trgovine, a kao konačni rezultat programiranja dobivaju program koji simulira rad blagajne uz pomoć koje mogu izdati račun. Uz mnoštvo timskog rada i raznolikih aktivnosti, kod učenika se želi ojačati logičko, numeričko i računalno razmišljanje te algoritamski pristup rješavanju problema. Po završetku radionice učenici će biti upoznati s osnovnim algoritamskim strukturama uz pomoć kojih mogu i sami kreirati jednostavne programe.   Prijavite svoje dijete

  • 6. stupanj: Junior Web developeri
    <strong>6. stupanj:</strong> Junior Web developeri

    6. stupanj: Junior Web developeri

    Junior Web developeri

    Svi svakodnevno koristimo internet i web aplikacije te otvaramo web stranice pa tako i naši polaznici. U ovom projektu projektom dobiti će dojam što je sve potrebno da bi sve navedeno radilo na način na koji radi. Uz tehnička znanja (rad u Wordpressu, osnove CSS-a i Javascripta), polaznici se u projektu bave i temom sigurnosti na internetu, zaštite podataka i kojih se opasnosti trebaju paziti. Pokrivena je i tema hakera, tj. projektom će se demistificirati što hakeri rade, koje koristi imaju prilikom rušenju web stranica te gdje je etičnosti i moral u njihovim djelima.   Prijavite svoje dijete

  • 7. stupanj: Q-bot robot
    <strong>7. stupanj:</strong> Q-bot robot

    7. stupanj: Q-bot robot

    Q-bot robot

    U ovom će projektu polaznici samostalno programirati qBot robota i upoznti se sa senzorima koji su na njemu dostupni. Kroz jednostavno programsko sučelje WeMake bazirano na Scratch-u programirat će kretnje robota putem ugrađenog Bluetooth modula i mobilne aplikacije. Polaznici će također usvojiti znanja za samostalno programiranje robota za autonomno kretanje u prostoru bez uplitanja čovjeka (oblik umjetne inteligencije) pomoću ugrađenog senzora udaljenosti te da se robot samostalno kreće po povišenoj podlozi bez da padne s nje (pomoću senzora za praćenje linije). Također će usvojiti nužne vještine programiranja komuniciranja robota s okolinom (odrediti udaljenost robota od objekta korištenjem dostupnog senzora udaljenosti).   Prijavite svoje dijete

  • 8. stupanj: 3D modeliranje i 3D print
    <strong>8. stupanj:</strong> 3D modeliranje i 3D print

    8. stupanj: 3D modeliranje i 3D print

    3D modeliranje i 3D print

    Polaznici će se kroz projekt upoznati s osnovama 3D modeliranja i pripremom modela za ispis na 3D printeru. Upoznat će se sa načinom rada 3D printera i tehnologijom printanja modela korištenjem PLA materijala. Upoznat će se s aplikacijom Tinkercad, online alatom za izradu 3D modela; pomoću aplikacije Ultimaker Cura pripremit će model za 3D print, tj. dizajnirati privjesak kojega će isprintati na 3D printeru. Osim toga, polaznici će modelirati i druge likove iz mašte od te naučiti kako se modeli spajaju iz više dijelova, na što moraju paziti kada rade kompleksnije 3D modele te detaljno oblikovati svoj model tako da bude spreman za kvalitetan ispis na 3D printer. Po završetku projekta, polaznici će znati osnove 3D modeliranja i pripreme modela za 3D print, osnove rada na 3D printeru te zakoračiti u svijet naprednijeg 3D modeliranja.   Prijavite svoje dijete