Digitalna zimska škola

  • kvalitetnu STEaM edukaciju
  • profesionalnu cjelodnevnu brigu o djetetu
  • obrok i međuobroke
  • najmodernije tehnologije i alate
  • zabavu, animaciju i sport
  • stjecanje prijatelja i osamostaljivanje

I ove zime, Algebra Junior organizira edukativne praznike za osnovnoškolce!

Pripremili smo zanimljiv sadržaj, pregršt zabave i novih tehnologija i alata, kroz radionice u cjelodnevnom druženju s vršnjacima.

Polaznici Digitalnu zimsku školu mogu pohađati u trajanju od 2 dana ili 4, kroz 3 različite radionice, u kojima će imati priliku razviti svoju kreativnost i naučiti pregršt novih stvari iz robotike, programiranja, o digitalnoj fotografiji i filmskoj umjetnosti!

RADIONICA 1: Digitalna fotografija

(trajanje 2 dana, 30. 12. i 31. 12. 2019.)

Na ovoj će radionici polaznici usvojiti teorijski i praktični dio fotografskog stvaralaštva. Upoznat će se s radom digitalnog fotoaparata te saznati kako pravilno izvršiti manipulaciju fotografije grafičkim računalnim programom. Također će sudjelovati u pokretanju marketinške kampanje. Odabrat će i fotografirati proizvod, osmisliti slogan te koristiti tehniku retuširanja digitalne slike. Svoja umjetnička djela pohraniti će na vlastitoj web stranici.

RADIONICA 2: Filmska umjetnost

(trajanje 2 dana, 2. 1. i 3. 1. 2020.)

Na ovoj će radionici polaznici otvoriti vrata svijeta kratkometražnog filma. Pokrenut će medijsku kampanju i vlastitim filmom osvijestiti javnost o određenom društvenom problemu. Učit će o filmskim vrstama, osmisliti sinopsis i izraditi scenarij filma. Snimit će kadrove, baviti se montažom video uratka i kreirati najavu vlastitog filmskog studija.

RADIONICA 3: Robotika u virtualnom svijetu

(trajanje 4 dana, 30. i 31. 12. 2019., 2. 1. i 3. 1. 2020.)

Na ovoj će radionici polaznici koristiti sučelje za virtualno okruženje razvijeno za programiranje i kontrolu stvarnih i virtualnih robota koristeći istu logiku programiranja.

Roboti su opremljeni motorima, raznim senzorima i LED svjetlima. Polaznici će na zabavan i zanimljiv način razvijati odgovarajuće algoritme za kretanje i navigaciju robota u dva virtualna svijeta kako bi robot što učinkovitije ispunio svoju misiju, odnosno što uspješnije prikupio odgovarajuće objekte i pri tome izbjegao razne prepreke i zamke.

Organizirani u timove, nakon što razviju i ugrade programe u robote, polaznici će se u virtualnom svijetu natjecati s robotima drugih timova, prilikom čega će graditi interpersonalne vještine potrebne za uspješnu budućnost u stvarnom svijetu

Postavke

Google Analytics

_ga