Uvod u marketing i komunikacijska kreativnost
- 20 godina s vama
- 500 predavača i suradnika
- 15.000 polaznika godišnje
- 300.000 održanih edukacija
Array
Što ćete naučiti?
Cilj seminara je upoznati vas s osnovama marketinga tako da samostalno prepoznate elemente marketinškog i promotivnog miksa.
Proći ćemo kroz rad tipične marketinške agencije, upoznati se s medijima i oglašivačkim mrežama. Tijekom seminara posebno poglavlje ćemo posvetiti istraživanju tržišta.
Naučit ćete kako razmišljati na „out-of-the-box“ način, odnosno, bit ćete usmjereni na manje konvencionalan pristup internetskom oglašavanju i promotivnom djelovanju.
Kroz mnoštvo ažuriranih primjera upoznat ćete se s kreativnim idejama drugih i dobiti inspiraciju za nove ekstavagantne, gerila akcije na internetu.
Iskustvo
Moderna metodologija
Mijenjamo se i usavršavamo u skladu sa svjetskim trendovima.