Naslovnica

Paula Maričić: “Nema straha na tržištu rada za one koji se žele baviti digitalnim marketingom”

Paula Maričić studentica je druge godine prijediplomskog studija digitalnog marketinga na Visokom učilištu Algebra. Osim što radi kao vanjski suradnik u jednoj od vodećih agencija na hrvatskom tržištu – Bruketa&Žinić&Grey, zaposlena je i kao asistentica u odjelu marketinga Algebra grupe, a ima i par klijenata za koje radi kao freelancer. I njezin je početak karijere stoga svojevrsni dokaz kako na tržištu, kako domaćem tako i onom globalnom, uistinu nedostaje dobrih stručnjaka za digitalni marketing, dinamično područje koje se izuzetno brzo mijenja i razvija.
U pauzi između planiranja brojnih kampanja i rada na zanimljivim projektima, postavili smo Pauli nekoliko pitanja o studiju i samom digitalnom marketingu.

Što vas je dovelo u svijet digitalnog marketinga?
U životu sam se uvijek ugledala na brata koji se počeo probijati u ovom svijetu taman kada sam birala fakultet. Kao maturantica, otišla sam na Algebrinu konferenciju „Od digitalnog marketinga do marketinga digitalne ere“ na kojoj me ta tematika osvojila. Nakon toga sam otišla na Algebrinu besplatnu akademiju digitalnog marketinga. Tada sam već znala da će digitalni marketing na Algebri, prvi i jedini takav studij u Hrvatskoj, biti moj prvi odabir.

Kako se dogodilo da za vrijeme studija na Visokom učilištu Algebra ujedno počnete i raditi u marketinškom odjelu Algebra grupe?
Mjesec dana nakon početka prve godine fakulteta dobila sam veliku priliku otići na praksu u agenciju Drap gdje sam odmah počela primjenjivati gradivo s fakulteta. Naravno da na fakultetu ne možemo naučiti sve do najsitnijih detalja zbog čega sam u Drapu imala divne mentore koji su me svakodnevno gradili savjetima i iskustvom. Na prvi razgovor u Algebru pozvao me voditelj studija, a kada smo dogovorili moj prelazak bila sam još sigurnija u svoj odabir studija jer sam tada shvatila kako oni sami zaista vjeruju u kvalitetu znanja koju prenose na studiju. Odmah su me prihvatili kao ravnopravnog člana tima. Gradivo s predavanja i vještine koje usvajam na vježbama uvelike mi pomažu u svakodnevnim poslovnim aktivnostima.

Tvrtke iz sektora digitalnog marketinga u posljednje vrijeme primjećuju nedostatak kvalitetnih profesionalaca. Bruketa&Žinić&Grey jedna je od vodećih agencija u ovom području. Kako je to raditi s njima?
Sretna sam što su mi se ta vrata otvorila jer imam priliku biti dio odličnog tima od kojeg iz dana u dan učim o organizaciji i planiranju te komunikaciji s klijentom. Vanjski sam suradnik što znači da ne moram dolaziti u agenciju već si sama raspoređujem vrijeme za rad naravno prema postavljenim rokovima. To mi je dokazalo da ne moraš biti fizički prisutan negdje da bi stvari funkcionirale već samo treba imati dobru komunikaciju unutar tima te naravno dobar odnos s klijentom. Za odlično funkcioniranje tima u kojem sam ja zaslužne su moje nadređene kolegice iz agencije koje su zaista jako profesionalne i organizirane. Nikada se ne moram suzdržavati pitati ako mi je nešto nejasno ili novo jer će mi uvijek na lijep način objasniti sve i podijeliti sa mnom svoje znanje i iskustvo.

Kako zamišljate i vidite budućnost digitalnog marketinga i što biste poručili studentima koji razmišljaju o ovom studiju i karijeri?
Svakodnevno se događaju tehnološke promjene koje mijenjaju i poboljšavaju način života svakog od nas što mi je posebno uzbudljivo. Uz obrazovanje koje prati najnovije svjetske trendove i njima se prilagođava, sigurna sam da ćemo i mi biti spremni dati svoj doprinos u stvaranju digitalne budućnosti. Naši su profesori i asistenti stručnjaci koji ili rade u velikim tvrtkama ili imaju svoje što znači da svaki student ima priliku pokazati se, a ponude i preporuke za poslove koje dobivamo od profesora sve su češće. Studentima koji razmišljaju o upisu poručila bih kako sigurno neće pogriješiti ako ih ovo područje zanima. Ako upišete nešto što vas ne zanima i u čemu se ne vidite, bit ćete nezadovoljni i u Hrvatskoj i u Americi. One koje zanima svijet digitalnog marketinga, ambiciozni su i vrijedni, čeka more prilika na tržištu rada.

Za kraj, kakvi su vaši dojmovi nakon dvije godine prijediplomskog studija digitalnog marketinga na Visokom učilištu Algebra? Koliko su znanja stečena tijekom studija primjenjiva u praksi?
Svo gradivo koje učimo na fakultetu primjenjivo je u praksi, a studij ide i dosta u širinu. Iako osobno vjerojatno u životu neću programirati, određeni kolegiji na fakultetu naučili su me osnove koje mi u budućnosti mogu pomoći u vođenju projekata i komunikaciji s programerima. Mislim da je lakše voditi tim kada razumiješ osnove svakog posla jer tako znaš na koji način moraš komunicirati s timom te koliko je vremena otprilike potrebno za njegovu realizaciju. Takvih primjera mogu dati sto, ali s obzirom na to koliko posla u ovom svijetu ima, nemam baš vremena navoditi. Ako bilo tko želi čuti više informacija iz prve ruke, slobodno se javite na paula.maricic@algebra.hr.

Brošure Algebra grupe

Sveučilište Junior
Kontaktirajte nas

Zašto je Algebra siguran izbor za tvoju budućnost?

Vjetar u
leđa

Kod nas ćeš naučiti sve o informacijskim tehnologijama, području za kojim potražnja stalno raste. Vjerujemo da ćemo ti tako osigurati podlogu za osobni razvoj i učiniti te metom poslodavaca.

Moderna metodologija

Odbijamo stajati na mjestu u svijetu koji se sve brže i brže mijenja. Jako pazimo da svaki studijski program bude u skladu s modernim trendovima i ide u korak s vremenom.

Kvaliteta bez premca

Ponosni smo na brojna priznanja i status najkvalitetnijeg stručnog studija u Hrvatskoj. Iz godine u godinu se trudimo opravdati ukazano povjerenje, jer znamo da tvoja budućnost ovisi o tome. Zato svoju zadaću ne shvaćamo olako.

Newsletter

Želiš biti u tijeku sa svim novostima vezanim uz Algebru? Prijavi se na naš newlsetter.