Digitalna ekonomija i digitalni marketing

Digitalna ekonomija i digitalni marketing

Iskoristi 20% popusta


Opći cilj istraživačke grupe je proučavanje razvoja digitalne ekonomije koja prolazi promjene uvjetovane razvojem digitalnih tehnologija te proučavanje ponašanja gospodarskih subjekata korištenjem znanstvenih metoda.

Tijekom godina, istraživanja na kojima je radila ova grupa koristila su se za informiranje, potporu i evaluaciju kreiranja politika u područjima digitalnih ekosustava, među ostalima, e-trgovine, digitalnog poduzetništva i digitalnih sustava plaćanja. Grupa je posvećena unapređenju akademskog znanja i industrijskoj primjeni širih tematskih područja strategije digitalnog marketinga, gospodarske analitike i tehnologije. Grupa ima za cilj olakšati vodeća nacionalna i međunarodna istraživanja u znanstvenom i industrijskom području digitalnog marketinga, rješavajući potrebe poslovanja i društva u tematskim područjima eLeadership-a, bihevioralne ekonomije, digitalnog oglašavanja i društvenih medija, mobilnog marketinga, platformskih i cloud usluga, upravljanja web podacima i inovativne digitalne tehnologije.

Grupa pruža inkluzivno i tržištu-orijentirano okruženje za razvoj istraživanja, potičući interdisciplinarne i multidisciplinarne pristupe kako bi se postigao maksimalni učinak u primjenama u stvarnom svijetu.

Izbor najrelevantnijih publikacija:

  1. Igor Matić, Leo Mršić, Joachim Keppler Advanced Analytics Techniques for Customer Activation and Retention in Online Retail, Konferencijski rad, znanstveni, objavljen u cijelosti     ICO2020 DOI 10.1007/978-3-030-68154-8_62(2021)
  2. Mršić Leo, Petračić Sanja, Balković Mislav Application of advanced data analytics in the audit process, Konferencijski rad, znanstveni, objavljen u cijelosti, Intelligent Computing and Optimization – Proceedings of the 2nd International Conference on Intelligent Computing and Optimization 2019 (ICO 2019), Advances in Intelligent Systems and Computing, Springer Nature Switzerland AG, DOI 10.1007/978-3-030-33585-4_51(2020)
  3. Vitasovic L., Kunic Z., Mrsic L. Automatic Video Editor for Reportages Assisted by Unsupervised Machine Learning, Konferencijski rad, znanstveni, objavljen u cijelosti, ACIIDS 2021          DOI 10.1007/978-981-16-1685-3_25(2021)
  4. Mršić Leo, Jerković Hrvoje, Balkovic Mislav Real Estate Market Price Prediction Framework Based on Public Data Sources with Case Study from Croatia, Konferencijski rad, znanstveni, objavljen u cijelosti, Sitek P., Pietranik M., Krótkiewicz M., Srinilta C. (eds) Intelligent Information and Database Systems. ACIIDS 2020. Communications in Computer and Information Science, vol 1178. Springer, Singapore, DOI 10.1007/978-981-15-3380-8_2 (2020)
  5. Mršić Leo, Zajec Srecko, Kopal Robert Appliance of Social Network Analysis and Data Visualization Techniques in Analysis of Information Propagation, Konferencijski rad, znanstveni, objavljen u cijelosti  objavljen u Springer (Lecture Notes in Computer Science), Intelligent Information and Database Systems, 11th Asian Conference, ACIIDS 2019, Yogyakarta, Indonesia, April 8–11, 2019, Proceedings DOI 10.1007/978-3-030-14802-7_11(2019)
  6. Buturac Ivan Spajić, Mršić Leo, Balković Mislav Lean Based and Artificial Intelligence Powered Support Framework for Independent Screen Entertainment Creators, Konferencijski rad, znanstveni, objavljen u cijelosti     Sitek P., Pietranik M., Krótkiewicz M., Srinilta C. (eds) Intelligent Information and Database Systems. ACIIDS 2020. Communications in Computer and Information Science, vol 1178. Springer, Singapore, DOI 10.1007/978-981-15-3380-8_20(2020)

Projekt: 

  1. HRZZZ Implicitna ličnost i radno ponašanje UIP-2013-11-6719
  2. HRZZZ Implicitna ličnost, donošenje odluka i vođenje u organizacijama IP-2018-01-9354
  3. Interreg DTP2-076-1.1 Knowing IPR – Fostering Innovation in the Danube Region through Knowledge Engineering and IPR Management
  4. COSME COS-TOURINN-2020-3-04 EU DigiTour
  5. Erasmus+ KA220-HED-000029742 AI4PPP – Artificial Intelligence for People, Planet, Profit

 

Podijeli: Facebook Twitter